221321

برنامه ریزی ذوب آهن اصفهان جهت دریافت مجدد گواهینامه موسسه CARES انگلستان

دنیای معدن -جلسه مقدماتی ممیزی محصول جهت اخذ گواهینامه CARES به صورت ارتباط On-line و با استفاده از بستر اینترنت با پالمر و بهادیر از مدیران موسسه CARES با حضور مدیران مرتبط شرکت در سالن جلسات معاونت بهره برداری ذوب آهن اصفهان برگزار گردید .

به گزارش دنیای معدن ، سید حسین دیباجی مدیر کیفیت فراگیر شرکت گفت : پالمر در این جلسه مطابق پاورپوینت ارسالی به معرفی موسسه کرز و دامنه فعالیت این موسسه و سپس چگونگی انجام ممیزی جهت اخذ گواهینامه CARES پرداخت و در پایان خواسته های موسسه کرز از سازمان در جریان انجام ممیزی را اعلام نمود و در این ارتباط استفاده از QR-CODE ثابت و دینامیک بر روی پلاک محصول تولیدی را برای ارسال به کشور انگلستان الزامی دانست . همچنین در این جلسه جهت انجام ممیزی برنامه ریزی لازم انجام پذیرفت .

وی افزود : در ادامه بهادیر مواردی را در مورد نحوه انجام ممیزی Sustainability که به تازگی جزء الزامات انجام ممیزی جهت اخذ گواهینامه CARES می باشد را ارایه نمود و مقرر گردید جلسه هماهنگی قبل از جلسه ممیزی برنامه ریزی شود .

شایان ذکر است شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۳۹۸ دارای گواهینامه CARES بوده که از سال ۱۳۹۸ به دلیل تحریم های ظالمانه ، موسسه CARES این گواهینامه را تمدید نکرده و بدین علت در این سال مجدداً ممیزی جهت اخذ گواهینامه به صورت صدور مجدد انجام خواهد پذیرفت.

دیدگاهتان را بنویسید