221277

در راستای مسئولیت‌های اجتماعی ذوب‌آهن اصفهان انجام شد

نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن با امام جمعه چرمهین

دنیای معدن -به منظور تعامل بیشتر با مردم منطقه و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی ذوب‌آهن اصفهان جلسه تعاملی منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت با حجت‌الاسلام سید مصطفی واهبی‌زاده امام جمعه چرمهین ۲۷ شهریور برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، در ابتدای این دیدار که کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای نیز حضور داشت ، یزدی‌زاده با اشاره به ارتباط سازنده این شرکت با مردم منطقه و شهرستان، گفت: ذوب‌آهن اصفهان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و برقراری تعاملات سازنده و مناسب در کنار سایر ارگان‌ها و مردم منطقه خواهد ایستاد. این شرکت آمادگی دارد با همکاری سایر نهادهای شهرستان و دریافت مجوزهای لازم، طرح انتقال پساب از چرمهین و سایر شهرهای شهرستان را مجددا بررسی و در دستور کار قرار دهد.

حجت الاسلام واهبی‌زاده با قدردانی از اقدامات ذوب آهن اصفهان در سطح منطقه و شهرستان، گفت: در شهر چرمهین با مسائل و مشکلات زیادی رو به رو هستیم و از این مجموعه بزرگ صنعتی می‌خواهیم که در کنار ما باشند و در حل این مشکلات ما را یاری کنند. وی به پیشینه خوب ذوب‌آهن در حل مشکلات منطقه اشاره کرد و گفت: در خصوص مسائل مختلف از جمله امور فرهنگی، اجتماعی و زیرساختی کمبودهایی داریم که امیدواریم با یاری شرکت بزرگ ذوب آهن این معضلات حل گردد.

امام جمعه چرمهین اقدامات ذوب‌آهن اصفهان را در خصوص تعاملات منطقه‌ای بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: انتقال پساب چرمهین یکی از اقدامات مهم ذوب‌آهن اصفهان برای این شهر است که امید است به زودی اجرایی شود.
وی گفت: تولید ریل یکی از محصولات استراتژیک و مورد نیاز کشور است که ذوب‌آهن اصفهان توانست با نیروهای متخصص و بومی خود به این مهم دست یابد که این امر شایسته تقدیر است.
گفتنی است در این نشست کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای ذوب آهن اصفهان نیز گزارشی از تعاملات شرکت با مسئولین شهرستان و استان ارایه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید