221240

مهم ترین اخبار شرکت های بورسی / خبر مهم برای سهامداران فملی و فولاد

دنیای معدن - هفته گذشته بازار سهام با اصلاح و افت شاخص کل و هم وزن مواجه شد. در اولین روز معاملاتی هفته جاری کدام اخبار بر روند بازار موثر خواهند بود؟

به گزارش دنیای معدن ، هفته گذشته بازار سهام با افت شاخص رو به رو شد و به کانال یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن هم در تمام روزهای هفته گذشته با افت رو به رو شد و این مساله نشان از روند نامتعادل و منفی گروه های کوچک بازار داشت. مهم ترین اخبار شرکت ها برای بورس امروز کدام است؟

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: بخش عمده تولیدات شرکت فولاد مبارکه به دست مصرف کننده نهایی می رسد و تلاش ما بر این است بازار دچار آشفتگی نشود. شرکت فولاد مبارکه نزدیک به ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار مشتریان قرار داده است؛ به این معنا که با فروش اعتباری و گشایش LC داخلی توسط بانک ها به مدت سه ماه، این امکان را برای تولیدکنندگان فراهم کردیم که کالا را از ما خریداری کرده و به محصولات نهایی بدل کنند و بفروشند و سود ببرند و این افتخاری برای شرکت فولاد مبارکه است که در حمایت از صنایع کشور این اعتبار را برای مشتریان برقرار کرده است تا چرخ صنایع بچرخد.

مدیرعامل فملی خبر داد: تحولی عظیم در منطقه ورزقان در پیش است. سعدمحمدی این مطلب را در مراسم امضای قرارداد «احداث کارخانه تولید کاتد مس در مجتمع مس سونگون» با قرارگاه خاتم الانبیا بیان کرد.وی گفت: میزان ذخایر مس سونگون، در دو سالی که اکتشافات صورت گرفته حدود ۵۲۳ میلیون تن با ذخیره نیم درصد ارتقا پیدا کرده است. اکتشافات به صورت علمی و بر اساس دستاوردهای روز دنیا با استفاده از سیستم های هوشمند ابرالکترونیکی است و شرکت مس این تکنیک را برای اکتشافات در اقصی نقاط کشور به کار می برد.

دیدگاهتان را بنویسید