221199

بازار قراضه آمریکا معاملات ماه اکتبر را نزولی می بیند

دنیای معدن -بازار قراضه آمریکا که درست پس از تعطیلات روز کارگر در هفته گذشته آرام شده بود اکنون بر معاملات ماه اکتبر که انتظارات درمورد آن متفاوت است متمرکز شده است.

به گزارش دنیای معدن ، در طول معاملات ماه سپتامبر قیمت های غیر متداول قراضه در مقایسه با معاملات آگوست 20 تا 25 دلار کاهش داشت درحالی که گریدهای اولیه بسته به منطقه تا 50 دلار نیز کاهش داشته اند.

در حالی که برخی فعالان بازار فکر می کنند قیمت ها به ویژه برای گریدهای غیر متداول به کف رسیده و بهبود خواهد یافت، برخی دیگر در این مورد تردید دارند زیرا حمایت در بازارهای صادراتی هنوز هم کم است.

کارخانه های ترکیه ای همچنان به اعمال فشار بر قیمت ها در سواحل شرقی آمریکا ادامه می دهند درحالی که نرخ های بالای کانتینری مانع کسب و کار می شود.

یک عرضه کننده قراضه به کالانیش گفت با وجود بازار قوی در آمریکا، در معاملات سپتامبر شاهد کاهش شدید قیمت ها هستیم. این امر بیشتر ناشی از ضعف بازارهای صادراتی است. در صورت ادامه این روند کاهش بیشتر قیمت ها اجتناب ناپذیر است.

در سواحل غربی، قیمت قراضه HMS 1&2 80:20 همچنان رو به افزایش است درحالی که تعداد پیشنهادات به دلیل مسائل جاری حمل دریایی و نرخ های بالای حمل محدود است.

درحالی که در آخرین سفارشات قراضه HMS 1&2 80:20 آمریکا در اواخر هفته گذشته در محدوده 453 تا 454 دلار در هر تن CFR تایوان به گوش می رسید و در سفارشات جدید به شدت کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید