221189

انقلاب در بزرگترین فولادساز برزیل (Gerdau)

دنیای معدن -وبسایت benefitnews : انقلاب فرهنگی یک شرکت به چه معناست؟ Gerdau یکی از تولیدکنندگان پیشتاز مقاطع طویل فولادی در برزیل است. این شرکت پایش ها و کارگاه های آموزشی گذاشته تا شرکت را بهبود دهد.

به گزارش دنیای معدن، خانم Caroline Carpenedo مدیر منابع انسانی HR شرکت Gerdau درمورد تغییر و تحولات شرکت در کنفرانس سالانه انجمن مدیریت منابع انسانی صحبت کرد. وی توضیح داد: این تحول در سال 2014 آغاز شد و متوجه شدیم که این شرکت 113 ساله بدون تغییر در فرهنگ نمی تواند استراتژی های تجاری خود را اصلاح نماید.

پس از انجام پایش ها و نظرسنجی های داخلی با همه کارکنان ازجمله 5 هزار کارمند در پست های مدیریتی Gerdau به این نتیجه رسیدیم که شرکت چگونه باید در آینده پیش رفته و حرکت کند.

وی ادامه داد: ما دفتر را تغییر دادیم تا یک فضای باز داشته باشیم و همه مدیران از جمله مدیرعامل در کنار سایر کارکنان قرار گیرند. قبلا همه مدیران اتاق مستقل داشتند.

علیرغم اینکه بزرگترین چالش، تغییر مدیران شرکت بود اما حدود 30 درصد از مدیران بخش های مختلف تغییر کردند تا افراد مناسب در موقعیت مناسب قرار گیرند.

این شرکت همچنین تلاش کرد تا تعادلی میان کار و زندگی کارکنان ایجاد کند. بدین شیوه که ساعات کاری انعطاف پذیری را تعریف کرد. تاثیر این تغییرات تا سال 2016 قابل مشاهده بود.

امسال شرکت «جرداهو» با مشارکت و همکاری TODXS بانک استعدادیابی خود Talent Bank را راه اندازی کرد که یک استارت آپ غیر انتفاعی است.

شرکت Gerdau تا سال 2025 می خواهد 30 درصد از پست های مدیریتی خود را به زنان اختصاص دهد. مطالعه ای در سال 2020 نشان می دهد در آمریکا، حداقل 25 درصد از مدیران تولیدکننده زن هستند.

شرکت تمایل دارد به عنوان یکی از پیشرانان تولید فولاد در آمریکای جنوبی در سایر فرهنگ های شرکتی نیز به رشد خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید