244555

زنجانی در تذکر شفاهی تأکید کرد:

ضرورت ساماندهی توزیع نان در مناطق محروم

دنیای معدن: ضرورت ساماندهی توزیع نان در مناطق محرومخبرگزاری آریا - نماینده مردم نقده در مجلس خواستار ساماندهی توزیع نان در مناطق محروم و همسان سازی حقوق بازنشستگان شد.

به گزارش دنیای معدن از خانه ملت، علی زنجانی حسنلوئی در نشست علنی امروز (دوشنبه 22 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: تاکنون وامی از محل اعتبارات تبصره (18) سال 1401 تاکنون که سه ماه نیز از سال 1402 گذشته به کشاورزان ، دامداران و تولیدکنندگان پرداخت نشده است که این موضوع برای وام‌های موضوع تبصره (16) در حوزه مسکن نیز صدق می‌کند.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شد.

وی در ادامه در تذکر دیگری خطاب به سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر ساماندهی وضعیت توزیع نان در مناطق محروم عنوان کرد: اگر دزدی آرد صورت می‌گیرد باید هرچه سریعتر نسبت به این موضوع رسیدگی شود.

زنجانی در ادامه در تذکر دیگری خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به وضعیت معلمان طرح امین و عدم تبعیض در تحصیلات برخی از مدارس شد و بر جبران کمبود نیروهای خدماتی نیز تأکید کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه در تذکری خطاب به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: باید هرچه سریعتر بدهی پیمانکاران پروژه‌های عمرانی پرداخت شود تا این پروژه‌ها تعطیل نشوند، همچنین از وزیر تعاون خواست تا به وضعیت سالن چندمنظوره کارگرانی که در منطقه در حال تخریب است، رسیدگی شود.

زنجانی در پایان در تذکری خطاب به قوه قضائیه و فراجا خاطر نشان کرد: لازم است در برخورد با متخلفان فضای مجازی هماهنگی جدی صورت گیرد چرا که جامعه در حال انفجار است./

 

دیدگاهتان را بنویسید