242887

خبر مهم آموزش و پرورش درباره نتایج جدید رتبه بندی معلمان

دنیای معدن: چگونگی دریافت نتایج جدید در رتبه بندی معلمان از طریق سامانه اعلام شد.

به گزارش دنیای معدن، احکام موقت رتبه بندی معلمان در حال صدور است. بر همین اساس فرهنگیان می توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش از صدور حکم خود مطلع شوند.

نحوه دریافت احکام جدید و فیش های حقوقی رتبه بندی معلمان را در ادامه مشاهده کنید.

نحوه دریافت احکام جدید و فیش های حقوقی رتبه بندی معلمان در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را در ادامه ببینید.

احکام موقت رتبه بندی معلمان در حال صدور است. بر همین اساس فرهنگیان می توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://my.medu.ir/ از صدور حکم خود مطلع شوند. اولین حکم از بالا ، جدیدترین حکم صادر شده برای شماست. رمز سامانه ، همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir)است .

سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان از اسفند ماه ۱۴۰۱، my.medu.ir است. فرهنگیان برای گرفتن حکم رتبه بندی، لازم است به تنها سایت رسمی احکام رتبه بندی فرهنگیان که همان سامانه مای مدیو است، مراجعه کنند.

 

ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان

برای ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. توجه داشته باشید که حتما قبل از ورود، فیلتر شکن خود را خاموش کنید تا با اختلال دسترسی به این سایت روبرو نشوید:

ورود به سایت جدید رتبه بندی

نحوه دریافت احکام رتبه بندی فرهنگیان و معلمان از طریق ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان به ترتیب زیر است:

در مرورگر خود نشانی my.medu.ir را جستجو کنید تا مطابق تصویری زیر، وارد سایت جدید احکام رتبه بندی معلمان یا همان سایت مای مدیو، شوید.

سپس نقش خود را به عنوان “فرهنگی” انتخاب کنید. نام کاربری همان کد ملی است و رمز عبور همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir) است. بعد از وارد کردن عدد کد امنیتی در کادر آخر، روی دکمه ورود کلیک کنید.

در این مرحله، وارد پنل کاربری خود در سایت my.medu.ir (سایت جدید احکام رتبه بندی)، شده اید. روی آیکن “نتیجه رتبه بندی” کلیک کنید.

اولین حکم از بالا ، جدیدترین حکم صادر شده برای شماست

دلیل از دسترس خارج شدن سامانه my.medu و عدم نمایش احکام در بعضی موارد مراجعه بسیار بالاست.

با توجه به مراجعه تعداد زیادی از همکاران به سامانه my.medu.ir این سامانه با مشکل مواجه شده و به همین دلیل از دسترس خارج شده است.

طبق اخباری که در دو سه روز گذشته از لحظه به لحظه صدور احکام منتشر کردیم، برخی احکام نکاتی داشته یا با اشکالاتی مواجه بوده که این‌موارد باعث ایجاد نگرانی، ابهام و سوال برای همکاران شده است و به همین دلیل موج مراجعه حضوری به ادارات و تماس تلفنی با قسمت کارگزینی را ایجاد کرده است که در دو سه روز اخیر از نزدیک شاهد آن بودیم به همین دلیل در برخی مناطق بطور موقت احکام در سامانه نمایش داده نخواهد شد تا احکام نگارش اصلاحی هم صادر شود و پس از آن احکام منتشر شود.

آموزش و پرورش می گوید: کلیه احکام تا چند روز آینده صادر خواهد شد ، این وزارت خانه نوشته است: خواهشمند است از مراجعه حضوری به کارشناسی امور اداری خودداری نمایید.

حکم اول : حکم تطبیق نظام رتبه بندی معلمان برای یک مهر ۱۴۰۰

حکم دوم : تغییر حقوق و مزایا ، ویژه یک مهر ۱۴۰۰

حکم سوم : تغییر حقوق و مزایا ، به تاریخ اول فروردین ۱۴۰۱

حکم چهارم:ترمیم حقوق از مهر ماه۱۴۰۱

سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته

درجات رتبه بندی معلمان: حداقل امتیازات نهایی (کلی) برای احراز رتبه معلمان در لیست زیر قرار گرفته است:

رتبه ۱ آموزشیار معلم ۴۶۰ امتیاز

رتبه ۲ مربی معلم ۵۳۰ امتیاز

رتبه ۳ استادیار معلم ۶۰۰ امتیاز

رتبه ۴ دانشیار معلم ۷۵۰ امتیاز

رتبه ۵ استاد معلم ۹۰۰ امتیاز.

آموزشیار معلم [۴۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]

مربی معلم [۵۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]

استادیار معلم [۶۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]

دانشیار معلم [۷۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]

استاد معلم [۹۰% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]

مشکل عدم مشاهده رتبه بندی معلمان

اگر شما هم مثل بسیاری از کاربران دچار مشکل عدم مشاهده رتبه بندی معلمان در my medu.ir شدید و با پیام «این سرویس به زودی فعال خواهد شد» نگران نباشید چون راه حل آن را در این قسمت معرفی می کنیم.

روش اول: اگر با کلیک بر روی گزینه نتیجه رتبه بندی مای مدیو my. medu. ir، نمی توانید نتایج را ببینید می توانید به بخش حکم شاغلین مراجعه کنید.

روش دوم: برای دریافت نتیجه رتبه بندی my.medu. ir، ابتدا به بخش فیش حقوقی بروید، در بخش نوار آدرس کلمه fish را در انتهای آدرس پاک کنید و به جای آن کلمه ordinance را بنویسید و اینتر بزنید. در این صورت در بخش حکم شاغلین my medu ir ordinance قادر به مشاهده نتایج رتبه بندی خود خواهید بود.

 

  • امیری ارسالی در پاسخ

    ما امتیاز رتبه ی ۴ را کیب کردیم ولی رتبه ی ۳ را برای مازدن ما هم به رتبه وهم به امتیازی که دادن معترضیم

  • طیبه اکرامیان ارسالی در پاسخ

    باسلام اعتراض من ثبت نکردن سابقه بسیج. ۲۲سال و ایثار گری پدر و حضور در خطبه حضرت فاطمه زهرا ع و موارد دیگر مدارک موجود می‌باشد ثبت شود تقاضای باز شدن سامانه تا مدارک بارگیری کنم تشکر

دیدگاهتان را بنویسید