242796

آزمون سرپرست وزارت آموزش و پرورش در رسیدگی به اعتراض فرهنگیان

دنیای معدن: عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به اعتراض 31 درصد معلمان به رتبه‌ خود در سامانه اعتراضات معلمان، عنوان کرد: نحوه رسیدگی به اعتراض معلمان آزمونی برای سرپرست وزارت آموزش و پرورش است تا در صورت معرفی شدن برای تصدی وزارتخانه مجلس این مسئله را ملاک بررسی صلاحیت قرار دهد.

به گزارش دنیای معدن، حسین حق وردی با اشاره به اینکه در حال حاضر فصل ثبت اعتراضات فرهنگیان نسبت به رتبه کسب شده فرا رسیده است، اظهار کرد: بر اساس آماری که در سامانه ثبت اعتراضات رتبه بندی معلمان ثبت شده، 31 درصد معلمان نسبت به رتبه کسب شده اعتراض خود را در سامانه ثبت کرده‌اند.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعضای کمیسیون آموزش مجلس نیز به نحوه اجرای بد قانون رتبه بندی معلمان معترض هستند و باید نسبت به اجرای آن در دولت تجدید نظر شود.

وی با یادآوری اینکه بر اساس گزارش‌های واصله از معلمان، سامانه ثبت اعتراضات، مدارک جدید را ثبت نمی‌کند، افزود: با این روند نمی‌توان اعتراضات معلمان را رسیدگی کرد به همین دلیل از سرپرست وزارت آموزش و پرورش می‌خواهیم در طول دوران مسئولیت خود به معاونت و اداره کل‌‎های مسئول نظارت ویژه برای رسیدگی به این اعتراضات را داشته باشد.

حق وردی یادآور شد: کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از تمامی ظرفیت‌های نظارتی خود بهره خواهد برد تا نسبت به احقاق به حق همکار فرهنگی نهایت دقت صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: عملکرد سرپرست وزارت آموزش و پرورش در طول مدت سرپرستی زیر ذره بین کمیسیون آموزش و مجلس خواهد بود تا اگر رضایت معلمان را به داشته باشد در صورت معرفی برای تصدی وزارتخانه از مجلس نیز رأی اعتماد کسب کند

 

 

دیدگاهتان را بنویسید