241575

آموزش و پرورش زمان رتبه بندی واقعی معلمان را اعلام کرد

دنیای معدن: طرح رتبه‌بندی معلمان مراحل اجرایی خود را سپری می‌کند اما آنطور که پیدا است بر مبنای روند پیش‌بینی شده مجلس و آیین‌نامه مصوب پیش نرفته است و در حال حاضر با مخالفت ها و‌انتقادات فراوانی رو به رو بوده است.

به گزارش دنیای معدن، طرح رتبه‌بندی معلمان مراحل اجرایی خود را سپری می‌کند اما آنطور که پیدا است بر مبنای روند پیش‌بینی شده مجلس و آیین‌نامه مصوب پیش نرفته است و در حال حاضر با مخالفت ها و‌انتقادات فراوانی رو به رو بوده است.

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش درخصوص آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان گفت: در مجموع ۷۳۳ هزار نفر از فرهنگیان مشمول لایحه طرح رتبه بندی معلمان می‌شوند و در حال حاضر رتبه آموزش یار معلم رو به جز ۲۰ هزار نفری که بارگذاری اطلاعاتشان را به صورت دقیق انجام نداده اند برای همه درج کرده ایم.

وی در ادامه افزود: ۲۰ هزار نفر باقی مانده پس از بارگذاری دقیق اطلاعات وارد چرخه بررسی می شوند.

لاشکی با اشاره به آمار بالای معلمان مطرح کرد: رتبه بندی واقعی معلمان از هفته آتی آغاز می شود و طبیعتا زمان بر است چراکه رقم افراد در وزارت آموزش و پرورش به نسبت وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد که مجموعا کمتر از ۹۰ هزار نفر است بسیار بیشتر بوده و حدودا به یک میلیون نفر می رسد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رقمی بالغ بر ۱۳۵ هزار بازنشسته این مجموعه شامل طرح رتبه بندی می شود مطرح کرد: به علت تعداد بالای مشمولین طرح به صورت آرام و‌دقیق در حال انجام است و طبیعتا با مخالفت ها و انتقاداتی همراه است.

وی در پایان به عملکرد ارزیابان خاطر نشان کرد: ممکن است به علت تعداد بالا عملکرد ارزیابان با خطاهایی رو به رو باشد و تمام معلمان این امکان را دارند که با ورود به سایت اعتراض خود را به ثبت برسانند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید