239619

طرح رتبه بندی معلمان در حال اجراست

دنیای معدن: فردین یاوری گفت: طرح رتبه بندی معلمان در استان کرمانشاه در حال اجراست و ۲۳ هزار نفر مشمول اجرای طرح هستند.

به گزارش دنیای معدن، فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان در استان کرمانشاه اظهار داشت: این طرح در سراسر استان در حال اجراست و رتبه بندی برای همه معلمان و کسانی که مشکل انتقالی ندارند، صادر شده است.

وی با بیان اینکه تقریبا همه معلمان استان مدارک خود را برای اجرای طرح رتبه بندی بارگذاری کرده اند، افزود: استان کرمانشاه از لحاظ شرکت معلمان در طرح رتبه بندی مقام اول را در کشور کسب کرده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  تصریح کرد: همه معلمان واجد شرایط در استان براساس بخشنامه ابلاغ شده مدارک خود را در سامانه بارگذاری کرده اند و فرآیند رتبه بندی آن ها در حال انجام است.

یاوری ادامه داد: نزدیک به 23 هزار نفر از همکاران فرهنگی مشمول طرح رتبه بندی معلمان هستند و برای اینکه کسی از مزایای طرح رتبه بندی محروم نشود، رتبه یک برای همه مشمولان اعمال شده است.

یاوری گفت: رتبه سازی معلمان ممکن است زمان بر باشد و کسانی که به رتبه خود اعتراض دارند می توانند آن را اعلام کنند تا بررسی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: پرداخت طلب بازشنسته ها هم در حال انجام است و برای پرداخت به خزانه رفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید