239294

رتبه‌بندی معلمان به‌صورت نیم‌بندی اجرا می‌شود؟

دنیای معدن: نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه کسانی که در حوزه آموزش و پرورش سالیان و سال زحمت کشیده‌اند سردرگم هستند، گفت: رتبه بندی معلمان به صورت نیم بندی اجرا می‌شود.

به گزارش دنیای معدن-  نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه کسانی که در حوزه آموزش و پرورش سالیان و سال زحمت کشیده‌اند سردرگم هستند، گفت: رتبه بندی معلمان به صورت نیم بندی اجرا می‌شود.

رضا حاجی‌پور در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه ۶ آذرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی، گفت: ابتدا سخنم با آمریکایی‌ها، غربی‌ها و منافقین داخلی و خارجی است، تمامی نقشه خود را اجرا کردند و ۸ سال جنگ را برما تحمل کردند، ابر بحران‌ترین محاصره اقتصادی قرن را بر این کشور وارد کردید و هیچ غلطی نیز نکردید و بدانید در آینده نیز هیچ غلطی نخواهید کرد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، دولت مردان، وزرای جهاد کشاورزی و صمت، گفت: در تیرماه سال جاری برنج کاران محصول خود را برداشت کردند، اما پس از گذشت حدود ۵ ماه از آن تاریخ حدود ۸۰ درصد از محصول برنج کاران در کارخانه‌های شالی کوبی باقی مانده، ولی در دانشگاه‌ها و مراکز دولتی برنج خارجی پخت می‌شود. مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از محصولات داخلی بیاناتی را داشتند مگر برنج ایرانی محصول داخلی نیست.

وی، ادامه داد: چرا بایستی کشاورزان ما اینگونه مورد بی مهری و بی احترامی قرار بگیرند؛ ۵ ماه از برداشت برنج و کشت مرحله اول و دوم گذشته است. امروز مرکبات و سردرختی‌ها باقی مانده اند و کسی نیست که این محصولات را خریداری کند. کیوی کاران نمی‌دانند چه کاری باید انجام دهند و چگونه باید محصولات را به فروش برسانند.

حاجی پور خطاب به رئیس جمهور، عنوان کرد: قول دادید که ۶ ماهه مشکل پسماند کشور را برطرف می‌کنید، نزدیک به یک سال از سفر شما گذشته، اما هیچگونه اتفاقی برای پسماند آمل رخ نداده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با خطاب قرار دادن وزیر نیرو، گفت: در سال ۵۴ سد لار برای کشاورزان احداث و با افزایش جمعیت تهران آب این سد به تهران انتقال داده شد. در همان سال مجلس اعلام کرد که بایستی در پایین دست سد لار سد جدیدی احداث گردد. امروز حدود ۱۳ سال از آغاز عملیات اجرایی سد هراز گذشته، اما تنها حدود ۴۰ درصد از آن اجرا شده و مجددا تصمیم دیگری اتخاذ شده و در حال حفر تونل دیگری هستید. چرا مجددا بودجه‌ای در راستای حفر تونل از منطقه کلات به پایین دست سد لار برای انتقال آب چشمه‌های پایین دست سد لار که برای کشاورزان هستند اختصاص داده اید؟ مگر تشویق کشاورزان و برنج‌کاران اینگونه است؟!

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خطاب به وزیر کشور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، ادامه داد: محیط بانان تهرانی در منطقه پلور چه کاری انجام می‌دهند؟ چندین بار برای شما نامه نوشتم و با رئیس جمهور و معاون اول وی مکاتبه کرده ام، اما هنوز محیط بانان تهرانی در منطقه پلور هستند، اما هیچ سندی در خصوص اینکه آنجا پارک ملی است وجود ندارد. چرا بایستی محیط بانان تهرانی در منطقه پلور باشند؟ کی بایستی این مشکل برطرف شود؟

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: علی‌رغم منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولیدات داخلی، اکنون ۸۰ درصد برنج کشاورزان در کارخانه‌های شالی کوبی باقی مانده و این مشکل با دست رئیس جمهور حل می‌شود، بایستی دولتمردان و وزرا به مسئولین دستور دهند تا در درون کارخانه‌های شالی کوبی خرید کنند به جای اینکه برنج‌های خارجی در مراکز دولتی توزیع شود. کی قصد دارید تصمیم بگیرید؟ اکنون مجددا فصل کشاورزی آغاز شده است.

وی گفت: بازنشستگان را دریابیم، کسانی که در حوزه آموزش و پرورش سالیان و سال زحمت کشیده‌اند سردرگم هستند و هیچ تصمیمی برای آن‌ها گرفته نشد. کمیسیون کار خود را انجام می‌دهد و رتبه بندی معلمان به صورت نیم بندی اجرا می‌شود. چه زمانی باید در خصوص حق التدریسی‌ها، پیش دبستانی‌ها، برون سپاری‌ها، نهضتی‌ها و غیر انتفاعی‌ها تصمیم‌گیری کنید. حداقل کنار یکدیگر در کمسیسیون بنشینیم و تصمیم درستی برای عزیزانی که ۱۵ سال در مدارس زحمت کشیده‌اند تصمیم بگیریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید