239220

صدور احکام رتبه بندی معلمان برای فرهنگیان رتبه یک

دنیای معدن: در روز‌های گذشته احکام رتبه بندی معلمان برای رتبه یک صادر شد. اما واریزی رتبه بندی معلمان باید به چه شکل باشد؟

به گزارش دنیای معدن، بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان در روزهای اخیر بابت رتبه بندی برای تمام معلمان دو حکم با مزایای رتبه ۱ صادر شد‌ه که مزایای رتبه ۱ طبق قانون ۴۵درصد سه آیتم حق شغل، حق شاغل و فوق العاده شغل می باشد.

یک حکم برای شش ماهه دوم ۱۴۰۰ با تاریخ اجرای ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ که مبلغ رتبه بندی در حکم ها مشخص است ( مبلغ حکم را در ۶ ماه ضرب کنید)

یک حکم هم به تاریخ اجرای ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ که مبلغ آن برای هشت ماه با حقوق آبان باید پرداخت شود.

یعنی از ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ تا ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ باید ۱۴ ماه فوق العاده رتبه بندی طبق احکام صادر شده به معلمان پرداخت شود. (۱۴ ماه برای کسانی که هنوز شاغل هستند، کسانی که بازنشست شده اند کمتراست)

پیش از این ۹ ماه به اندازه نصفِ مزایای رتبه ۱ برای شش ماه دوم ۱۴۰۰ و سه ماه ۱۴۰۱ بصورت علی الحساب پرداخت شده که از مبلغ واریز شده کسورات قانونی مانند بیمه، بازنشستگی، مالیات، صندوق، مقرری ماه اول و‌... کسر نشده بود.

در این مرحله باید باقیمانده و مابه التفاوت آن ۹ ماه پرداخت شود، (چون قبلا پنجاه درصدِ ۹ ماه پرداخت شده) و ۵ ماه (تیر تا آبان) هر ماه به اندازه حکم ۱۴۰۱ بصورت کامل واریز شود.

از مبالغ گفته شده کسورات قانونی برای ۱۴ ماه کسر و واریز می شود‌.

 

دیدگاهتان را بنویسید