238678

احمدی: برای آموزش خیلی هزینه می‌شود اما خروجی نداریم

دنیای معدن: عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: برای آموزش خیلی هزینه می‌شود، ولی متأسفانه خروجی نداریم.

به گزارش دنیای معدن از فارس، محمدرضا احمدی عضو کمیسیون آموزش مجلس در رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) که با تفکر رفع چالش‌های موجود در زیست‌بوم تعلیم و تربیت برگزار شد، اظهار کرد: یکی، دو سال قبل بازدیدی از مؤسسه علمی رزمندگان اسلام داشتم و مشاهده شد تحلیل محتواهای خوبی در زمینه‌های انیمیشن، بازی، فیلم و... صورت گرفته است. اگر محتواهای آموزشی مناسب داشته باشیم قطعا می‌توانیم تأثیرگذار باشیم و باید محتواهایی که توسط این مؤسسه تهیه شده، توسط وزیر آموزش و پرورش و... بررسی شوند.

وی با اشاره به اینکه تأکید ما بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، افزود: برای این سند هزینه‌های بسیاری شده، ولی نشد سند تحول را اجرا کنند؛ سند تحول بنیادین اسلام‌محور است و در عمق ریز مسائل هم اشاره شده است.

احمدی گفت: برای آموزش خیلی هزینه می‌شود، ولی متأسفانه خروجی نداریم و برخی دانش‌آموزان پس از پایان دوره مدرسه، حتی اصول‌ دین، نماز و... را بلد نیستند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی، معلمان را افسران پیشرفت کشور معرفی کرده‌اند، ما نیز سعی کرده‌ایم اقداماتی نظیر رتبه‌بندی را برای آنان انجام دهیم، ولی در این زمینه مشکل وجود دارد و نتوانستیم به خوبی اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: تأکید بنده این است که درباره محتواهای تولیدشده در مؤسسه علمی رزمندگان اسلام در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی صورت گیرد و مورد توجه واقع شود. بچه‌ها دو سال به فضای مجازی رفتند و اتفاقاتی افتاد که به همین دلیل باید کاری کنیم که بچه‌ها به فضای حقیقی برگردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید