238357

معلمان قزوینی برای بارگزاری مدارک رتبه‌بندی تا دوشنبه وقت دارند

دنیای معدن: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: معلمانی که تا امروز مدارک مورد نیاز برای رتبه‌بندی خود را بارگزاری نکرده و یا این مدارک را تأیید نهایی نکرده‌اند، فقط تا روز دوشنبه ۹ آبان‌ماه برای این کار وقت دارند.

به گزارش دنیای معذن از تسنیم از قزوین، نشست مدیرکل آموزش و پرورش با شورای معاونان ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قزوین عصر امروز با محوریت اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این نشست با تأکید بر لزوم بارگزاری هر چه سریع‌تر مدارک مورد نیاز برای رتبه‌بندی اظهار داشت: معلمانی که تا امروز مدارک رتبه‌بندی خود را بارگزاری نکرده و یا این مدارک را تأیید نهایی نکرده‌اند، فقط تا روز دوشنبه 9 آبان‌ماه برای این کار وقت دارند.

نقی سیاهکالی مرادی اضافه کرد: در صورتی که تا دوشنبه این مدارک بارگزاری یا تأیید نهایی نشوند، معلمان از مزایای طرح رتبه‌بندی محروم می‌شوند و حداقل رتبه یعنی رتبه یک برای آنها اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مدیران مدارس باید هر چه زودتر رمز تأیید مدارک در سامانه را دریافت کرده و فرآیند ارزیابی معلمان خود را انجام دهند و فرآیند ارزیابی برای رتبه‌بندی باید تا 22 آبان‌ماه یعنی حدود 2 هفته دیگر تکمیل شده و به اتمام برسد.

سیاهکالی مرادی با اشاره به ضرورت نظارت مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش بر نحوه ارزیابی مدارک رتبه‌بندی تصریح کرد: مدیران مناطق و نواحی وظیفه دارند که مدارک یادشده را با دقت و سرعت ارزیابی کنند تا عدالت برای همه همکاران ما برقرار شده و جلوی تضییع حقوق معلمان ما گرفته شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید