236868

مدیر آموزش موسسه دانش‌بنیان زر:

تعاملات بین‌المللی لازمه‌ی رشد اجتماعی و جلب اعتماد مردم به سیستم اقتصادی است

دنیای معدن: مدیر آموزش موسسه فناوری هوشمند زر، آموزش‌های بین‌المللی را از جمله ابزار و اقدامات این مجموعه برای دستیابی به اهداف مهم در حوزه بلاکچین برشمرد.

به گزارش دنیای معدن، با اشاره به اهمیت توسعه‌ی صلح و اقتصاد با عنوان بالاترین آرزوهای بشری و با تاکید بر تسلط بر دانش، تکنولوژی و فناوری ایران در دنیای امروز، نسبت به امنیت بسیار ناپایدار اقتصادی و اجتماعی ابراز تاسف کرد و گفت: در دنیایی که سرعت، اهمیت ویژه‌ای دارد و با شتاب به سمت افزایش تکنولوژی‌ها می‌رویم، امنیت پایین می‌آید و آسیب‌پذیر می‌شود و این عدم شفافیت و امنیت، عمده‌ی فعالیت‌ها را دچار چالش می‌کند.

محمد خلیلی تصریح کرد: این عدم آگاهی باعث از بین رفتن امنیت می‌شود و افزایش آگاهی مستلزم آموزش است.

وی تعامل با مجموعه‌های بین‌المللی را لازمه‌ی رشد اجتماعی و افزایش اعتماد مردم به سیستم مالی و اقتصادی دانست و گفت: بهره‌مندی از آموزش‌های بین‌المللی که از سطحی فراتر از آموزش داخلی برخوردار است از جمله ابزار و اقدامات موسسه زر در نیل به این هدف می‌باشد.

خلیلی این آموزش‌ها را در دو سطح عمومی و تخصصی عنوان کرد و افزود: ۲۴ رشته‌ی کاملا مشخص و مجزا برای آموزش در نظر گرفته شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امکان تدریس آکادمیک این رشته‌ها هم پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: با تدریس آکادمیک این رشته‌ها در دانشگاه‌های کشور می‌توانیم در رشته‌هایی مانند اقتصاد به دستاوردهای علمی در عرصه بین‌المللی رسیده و در بحث آموزش مجامع بین‌المللی رقابت کنیم.

خلیلی همچنین به طراحی سایت lms اشاره کرد و گفت: این سایت بسیار جامع است و اولین و کامل‌ترین LMS در بحث آموزش می‌باشد که تمامی ساختارهای بنیادی آموزش را در بر دارد و توانایی این را دارد که سطح آموزش کل کشور را طی دوسال در حوزه‌های "رمز ارزها"، "بلاک‌چین" و "دیجیتال‌مارکتینگ" حداقل سه‌برابر ارتقا بخشد.

 مدیر آموزش موسسه دانش‌بنیان زر با تاکید بر گستردگی این حوزه‌های آموزشی و لزوم تفهیم این فناوری نوین به دانش‌آموزان و دانشجویان از تألیف یکی از کامل‌ترین کتاب‌ها در این حوزه خبر داد و افزود: "رسانه‌ی تلویزیونی شبکه زر" نیز به دو صورت صدا و تصویر، تدوین شده است و تولید محتوای بسیار خوب و وسیعی برای آن آماده شده و در شرف اجرا است.

خلیلی این توسعه‌ی آموزش را راهی برای عبور از مسیر ناآگاهی عنوان کرد و ادامه داد: مجموعه‌ی این سیستم آموزشی در راستای گسترش فنی اقدامات این موسسه موثر خواهد بود

وی در پایان تصریح کرد: همه‌ی رمزدارایی‌های موجود، فقط دیده می‌شوند اما پشت بسیاری از آنان دانش ارزنده‌ای وجود دارد که باعث رقم زدن اتفاقات خوب می‌شود.

موسسه دانش‌بنیان و فناوری هوشمند زر با مجوزی که در تاریخ ۲۶ خردادماه سال‌جاری در منطقه آزاد کیش اخذ نمود، موفق به اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ‌سازی مناسب جهت آشنایی مردم در تمامی اقشار با اولین بلاکچین ملی با اتصال به شبکه‌های بین‌المللی رمزارزها شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید