235881

وزیر آموزش و پرورش: اشکالات مصوبه‌ رتبه بندی معلمان رفع شده است

دنیای معدن- وزیر آموزش و پرورش گفت: اشکالات مصوبه‌ رتبه بندی معلمان رفع شده است.

به گزارش دنیای معدن، یوسف نوری روز دوشنبه در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در قالب سند تحول بنیادین باید به سمت مردمی سازی پیش رفته و زمینه حضور مردم و مشارکت آنان را فراهم کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مصوبه رتبه بندی معلمان رفع اشکال شده است، افزود: تلاش ما این است این لایحه به نحو مطلوب اجرایی گردد و دغدغه همکاران مرتفع شود.

نوری تاکید کرد: رفع کمبودهای آموزش و پرورش مستلزم وجود مدیریت میدانی است، با حضور مستمر در بین جامعه هدف مشکلات احصا و تصمیم گیری لازم و مقتضی در محل انجام گیرد.

نوری، خواستار بهره گیری از ظرفیت خیرین مدرسه ساز و مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بزرگ استفاده شد و افزود: باید به سمت مردمی سازی در آموزش و پرورش پیش برویم.

وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده در استان، از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش خواست نسبت به پیگیری و طراحی پروژه‌های عمرانی در آموزش و پرورش اهتمام لازم را داشته باشند و باب تعامل برای حل مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت با تمام دستگاه‌های اجرایی را باز نگه دارند.

وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر به استان ایلام در ادامه صحبت‌های خود به ذکر ویژگی‌های برجسته علمی و اخلاقی مرحوم دکتر عادل آذر اشاره کرد و ایشان را یکی از دانشمندان موفق جهان اسلام برشمرد که مقالات و پژوهش‌های منتشر شده وی از پراستنادترین مقاله‌های علمی در سطح کشور و حتی جهان اسلام بوده است و زندگی‌اش را وقف کارهای علمی و پژوهشی کرده بود.

نوری گفت: دکتر آذر شخصیتی فراجناحی و خدوم به مردم بود که از جمله کارهای ماندگار وی ویرایش نهایی سند تحول دولت است.

 

دیدگاهتان را بنویسید