233308

طرح رتبه‌بندی معلمان بدون ایجاد نگرانی انجام شود

دنیای معدن- نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان باید بدون امتیازبندی و ارسال بخشنامه‌های نگران کننده باشد.

به گزارش دنیای معدن، محمد یعقوب باقری در نطق پیش از دستور خود در پنجمین اجلاس شورای عالی استان‌ها با اشاره مشکلات آموزش پرورش خطاب به وزیر این وزارتخانه گفت: اجرای طرح رتبه بندی معلمان باید بدون امتیاز بندی و ارسال بخشنامه های نگران کننده باشد. تا شاهد اجرایی شدن و پرداخت آن باشیم.

وی خطاب به وزیر دادگستری گفت: وضعیت کارکنان دادگستری بلاتکلیف مانده است و انتظار اجرای عدالت از طریق اجرای طرح تسری کارکنان دادگستری را دارند.

باقری با اشاره به پروژه‌های انتقال آب خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: احداث تونل‌های بهشت آباد و گلاب که دارای مجوز های قانونی و محیط زیستی نیستند به سرعت متوقف شود.

وی افزود: پروژه آبرسانی تامین آب آشامیدنی و کشاورزی از رودخانه کره بس به شهرستان خانمیرزا که در سال‌های گذشته دارای ردیف بودجه ملی بوده است عملیاتی شود.باید پروژه آب رسانی بن - شهرکرد - بروجن که آب شرب ۵۰ درصد مردم شورای استان چهارمحال و بختیاری را تامین می‌کند باید اجرایی شود.

نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: یکی از مشکلات اصلی استان چهارمحال و بختیاری نبود امکانات بیمارستانی است. از این رو درخواست ما از وزیر بهداشت تامین امکانات مدرن بیمارستانی جهت بیمارستان‌های استان و کلنگ زنی بیمارستان شهرستان خانمیرزا که فاقد بیمارستان است.

وی ادامه داد: از وزیر کشاورزی می‌خواهیم مشکلات کشاورزان و دامداران و باغداران را رفع کنند و تمهیدات ویژه ای برای ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای و کشاورزی و دامپروری از طریق اختصاص تسهیلات کم بهره و با بازپرداخت طولانی اندیشیده شود.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: محورهای ارتباطی گوشکی به پل قرح، محور لردگان به ایذه، محور بروجن به کیار و اردل و محور فارسان به کوهرنگ نیاز به بازسازی و تعریض و چهار خطه نمودن دارد.

نماینده استان چهارمحال و بختیاری خطاب به وزیر کشور نیز گفت: شهرستان خانمیرزا بیش از دو سال است که دارای فرمانداری شده است اما فاقد زیرساخت‌ها و ساختمان فرمانداری و ادارات دولتی است. از این رو نیاز به توجه ویژه و تأمین اعتبار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید