231139

فرآیند اجرای قانون رتبه بندی معلمان تسریع شود

دنیای معدن- یک نماینده مجلس گفت: در مورد قانون رتبه‌بندی فرهنگیان که به تازگی رئیس مجلس آن را برای اجرا ابلاغ کرد، تقاضا می‌شود در فرایند اجرا تسریع شود تا بتوانیم در سنوات بعد حق مطلب را به صورت کامل ادا کردیم.

به گزارش دنیای معدن، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 24 اسفند) مجلس در تذکری شفاهی با محکوم کردن جنایت عربستان سعودی در اعدام دسته جمعی مردم بی گناه، و با تجلیل از اقدام حافظان امنیت مردم و اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران، گفت: هفته سربازان گمنام را گرامی می‌داریم و از نیروهای ارزشمند و خدوم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه که دو بازوی توانمند و پرقدرت برای دفاع از کشور و منافع مردم هستند، تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در مورد قانون رتبه‌بندی فرهنگیان که به تازگی رئیس مجلس آن را برای اجرا ابلاغ کرد، تقاضا می‌شود در فرایند اجرا تسریع شود تا بتوانیم در سنوات بعد حق مطلب را به صورت کامل ادا کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد راه آهن بروجرد گفت: از تمامی خدمات شما تشکر می‌کنیم، این راه‌آهن تمامی فرآیندها را در مجلس دهم طی کرده و مصوبه کمیسیون ماده 23  ردیف بودجه و امروز نیز شرایط و بستر مهیا است برای اینکه عملیات اجرای این پروژه آغاز شود.

وی ادامه داد: پیمانکار مشخص شده؛ دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بروجرد از مطالبات دیرینه و به حق مردم است، شهرستانی که حق و دین خودش را به اسلام و انقلاب ادا کرده و نیاز است رئیس جمهور دستورات مقتضی را صادر کند تا مقدمات برای تحقق این امر محقق شود.

گودرزی ادامه داد: تکمیل ورزشگاه ولایت مطالبه جدی مردم است و همچنین توجه به منطقه ویژه اقتصادی در شهرک صنعتی 2 بروجرد واقع در اشترینان که از سال 87 تمامی مقدمات و زیرساخت‌های آن مهیا و آماده شده و نیاز است با تبدیل آن به منطقه اقتصادی که مصوبه کارگروه را دارد تحولی برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتر ایجاد شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید