229279

وضعیت افزایش «حقوق» بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱

دنیای معدن- به طور کلی بر اساس قانون و ضریب افزایشی که هرسال به حقوق‌ها می‌خورد، حتما این ضریب افزایش حقوق را سال آینده برای بازنشستگان خواهیم داشت.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به این پرسش که «آیا متناسب سازی حقوق‌ها برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال آینده نیز اجرا و حقوق بازنشستگان افزایشی خواهد داشت؟» پاسخ داد.

میرهاشم موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه آیا متناسب سازی حقوق‌ها برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال آینده نیز اجرا و حقوق بازنشستگان افزایشی خواهد داشت یا خیر؟ اظهار کرد: متناسب سازی یا همسان سازی حقوق‌ها، در یکی دو سال اخیر اجرا شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: اما به طور کلی بر اساس قانون و ضریب افزایشی که هرسال به حقوق‌ها می‌خورد، حتما این ضریب افزایش حقوق را سال آینده برای بازنشستگان خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در واکنش به اینکه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پایین‌تر از سایر بازنشستگان است گفت: دولت پیش‌بینی‌هایی کرده و در مجلس نیز همکاری‌هایی در حال انجام است و می‌خواهند حداقلی را برای بازنشسته‌ها تصویب کنند که ما تفاهم داریم هر تصمیمی در مجلس گرفته شود با توان و کمک همکاران در حوزه تامین مالی و بیمه‌ای اجرایی کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید