228587

افزایش منابع رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۱

دنیای معدن- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ ضمن تاکید بر این نکته که منابع رتبه‌بندی معلمان در بودجه سال ۱۴۰۱ دولت دیده شده است،اظهارداشت: همکاران ما در کمیسیون تلفیق پیشنهاداتی را درباه افزایش منابع رتبه‌بندی معلمان ارائه خواهند کرد.

به گزارش دنیای معدن، رحیم زارع در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به منابع رتبه‌بندی معلمان در لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: منابع رتبه‌بندی معلمان در بودجه سال ۱۴۰۱ دولت دیده شده است.

وی با بیان اینکه حداقل بودجه رتبه‌بندی معلمان ۲۵ هزار میلیارد تومان است، تاکید کرد: احتمال این امر وجود دارد که منابع رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۱ افزایش پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ تاکید کرد: همکاران ما در کمیسیون تلفیق پیشنهاداتی را درباه افزایش منابع رتبه‌بندی معلمان ارائه خواهند کرد.

این نماینده مجلس بیان داشت: نظر قاطبه کمیسیون تلفیق این است که رتبه‌بندی معلمان به صورت کامل اجرایی شود البته نظر دولت بر عملیاتی کردن رتبه بندی معلمان در سه سال آینده است.

زارع در ادامه با اشاره به ایرادت شورای نگهبان به طرح رتبه‌بندی معلمان اظهارداشت: امیدواریم ایرادات شورای نگهبان در مجلس به سرعت مورد بررسی قرار گرفته و برطرف شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید