238198

طلا امروز چقدر قیمت خورد؟

دنیای معدن: رییس اتحادیه طلا فروشان اهواز گفت: قیمت طلا متغیر و دارای نوسان است و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش دنیای معدن، عبدالرحمان ذهبی در خصوص وضعیت بازار طلا در اهواز اظهار کرد: قیمت طلا امروز متغیر و دارای نوسان بوده است به طوری که امروز تا ظهر قیمت آن یک میلیون و ۳۳۸ هزار تومان بود اما در حال حاضر به یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان است و هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۷۸۹ هزار تومان است.

وی در خصوص قیمت سکه در بازار اهواز افزود: در حال حاضر قیمت فروش سکه امامی در بازار ۱۴ میلیون و ۹۰۰ تومان است و خرید آن ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان کمتر از قیمت بازار است. همچنین قیمت نیم سکه ۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز در خصوص قیمت اونس جهانی تصریح کرد: در حال حاضر اونس جهانی یک هزار و ۶۴۹ دلار است و مرتب دارای نوسان است و نسبت به هفته گذشته افزایش پیدا کرده است.

ذهبی در خصوص معاملات طلا در بازار اهواز عنوان کرد: بازار طلا راکد است و خرید و فروش به ندرت انجام می‌شود و خرید مردم بسیار پایین آمده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید