251225

رشد ۸۹ درصدی سود خالص سیمان اصفهان

دنیای معدن: سیمان اصفهان در ۹ ماهه سال جاری عملکرد خوبی داشته به نحوی که سود خالص این شرکت رشد ۸۹ درصدی به ثبت رسانده است.

به گزارش دنیای معدن، نگاهی به صورت‌های مالی سیمان اصفهان نشان می‌دهد که درآمد عملیاتی شرکت برابر با ۷۴۵ میلیارد تومان بوده که رشد ۶۹ درصدی را به خود اختصاص داده است، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی شرکت نیز برابر ۳۸۶ میلیارد تومان بوده است و رشد ۵۹ درصدی را به خود اختصاص داده است.

سود ناخالص شرکت برابر با ۳۵۴ میلیارد تومان بوده است، هزینه‌های فروش اداری و عمومی شرکت برابر با ۱۰۴ میلیارد تومان بوده است که رشد ۶۹ درصدی را به خود اختصاص داده است.

سود عملیاتی برابر با ۲۵۴ میلیارد تومان بوده است که رشد ۹۰ درصدی را به خود اختصاص داده است، هزینه مالی برابر با سه میلیارد ۲۰۰ بوده است که رشد ۱۵۲ درصدی داشته است.

درآمدهای غیر عملیاتی برابر با ۱۷ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۷۵ درصدی داشته و سود شرکت قبل از مالیات برابر با ۲۶۸ میلیارد تومان بوده که رشد ۹۳ درصدی را به خود اختصاص داده است.

مالیات شرکت برابر با ۵۷ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۰۸ میلیاردی را به خود اختصاص داده و سود خالص شرکت برابر با ۲۱۱ میلیارد تومان بوده است که رشد ۸۹ درصدی را به خود اختصاص داده و سود هر برگه سهم معادل با ۴۲۲ تومان بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید