235531

استاندار کرمان:

وجود کارخانه سیمان در جنوب کرمان ضروری است

دنیای معدن: استاندار کرمان وجود کارخانه سیمان در جنوب استان را ضروری اعلام کرد.

به گزارش دنیای معدن، محمدمهدی فداکار عصر امروز ۳۰ تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد گفت: تکمیل بیمارستان این شهرستان جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است و با احداث آن بخشی از حجم کار بیمارستان جیرفت کاهش پیدا می کند.

او با بیان این مطلب که راه های استان کرمان بسیار گسترده هستند، اظهار کرد: بخش آب، راه‌ها و برق از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور است.

به اعتقاد استاندار کرمان محیط زیست نباید مانع توسعه شود و از وقتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب مستقل شده، اثرات خوب آن در حال نمود است و آینده صنعت و معدن جنوب خوب خواهد بود و جنوب استان از کشاورزی صرف خارج خواهد شد.

او، کارخانه سیمان در جنوب استان را ضروری دانست و در ادامه در واکنش به افزایش اعتبارات شهرداری های شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت اظهار کرد: شهرداری ها منابع پایدار برای خود ایجاد کنند زیرا اگر جنوب استان جدا شد و باتوجه به اینکه بیشتر ارزش افزوده متعلق به شمال است و با اتفاق این رخداد دیگر آن ارزش افزوده به شهرداری های جنوب استان تقریبا ناچیز خواهد بود لذا خود را با تعریف منابع پایدار آماده کنید.

فداکار فعال شدن پایانه صادراتی محصولات کشاورزی جیرفت را با همکاری اتاق بازرگانی و بخش خصوصی مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: اثرات مثبت فعال شدن این مجموعه برای همه منطقه خواهد بود.

وی بیان کرد: وظیفه ماست که اول از همه اشتغال موجود را حفط کنیم و در مرحله بعد به دنبال ایجاد اشتغال جدید برویم./ایسنا

 

دیدگاهتان را بنویسید