222810

سیمان تهران رکورد زد

دنیای معدن: شرکت سیمان تهران در هفته ای که گذشت باعرضه سه کالا در سبد خود گام به رینگ معاملات گذاشت و توانست با عرضه «تیپ ۲»، «تیپ ۵» و «پوزولانی» به درآمد ۲۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان دست یابد.

به گزارش دنیای معدن، سیمان تهران در آخرین هفته مهرماه بالاخره رکورد درآمدی را شکست تا سقف جدیدی را برای خود به ثبت برساند.

این آمار در حالی بدست آمد که بسیاری از حاشیه سازان برای سیمانی ها و عرضه های آن ها در بورس کالا از بی رمقی مشتریان بخاطر ثبات قیمت ها، سیمان را بازار ضعیف شده ای می دانستند اما؛ رکورد سیمان تهران در این هفته پس از مدت ها سقف درآمدی خود را شکاند.

شرکت سیمان تهران در هفته ای که گذشت باعرضه سه کالا در سبد خود گام به رینگ معاملات گذاشت و توانست با عرضه «تیپ ۲»، «تیپ ۵» و «پوزولانی» به درآمد ۲۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان دست یابد.

سیمان تیپ ۲

سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان تهران در هفته های گذشته، بیشترین سهم از درآمدزایی را بر دوش داشت و در هفته منتهی به ۳۰ مهرماه به عنوان لیدر سبدکالایی این شرکت نام گرفت.

این شرکت با تقاضای ۸۶ هزار و ۷۰۰ تنی مواجه شد اما؛ سطح عرضه و معامله برای این شرکت برخلاف هفته های گذشته آماری شگفت انگیز را به دست آورد و مجددا تمام ۵۲ هزار تن عرضه (همانند میزان عرضه های هفته گذشته) را به فروش رساند تا ارزش معاملات شرکت به ۲۲ میلیارد و ۷۴۸ میلیون برسد.

لازم به ذکر است که ۵۳۲ میلیون تومان عرضه سیمان تیپ ۲ به نسبت عرضه های هفته پیش، درآمد بیشتری را کسب کرد.

سیمان تیپ ۵

سیمان تیپ ۵ با وجود آنکه تقاضای ۳ هزار و ۸۳۰ تنی برای آن به ثبت رسیده بود، ولی عرضه های ۱۰۰۰ تنی تنها پاسخ این شرکت به خریداران بود و فروش این نوع سیمان در نهایت ۵۶۹ میلیون تومان درآمد را عاید شرکت کرد.

سیمان پوزولانی

در آخر نیز باید اشاره شود که سیمان تهران ۴ هزارتن از سیمان پوزولانی را رهسپار بورس کالا کرد و با آنکه سفارش قابل قبولی برای آن به ثبت رسیده بود، تمام عرضه ها را فروخت و ۲ میلیارد و ۱۶ میلیون تومان درآمد نیز از آن کسب کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید