244231

در ابتدای امسال صورت گرفت؛

رشد فروش دو برابری محصولات گل گهر

دنیای معدن -فروش محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در دوماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود دو برابر افزایش داشته است.

به گزارش دنیای معدن، فروش محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در دوماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود دو برابر افزایش داشته است.

براساس گزارش فعالیت دوماهه ی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، فروش کنسانتره و گندله برابر با ۱۰۳۸۶۷ میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۱ که عددی برابر با ۵۴۴۹۶ میلیارد ریال ثبت شده، رشدی حدود دوبرابری را به همراه داشته است.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر یکی از شرکت های فعال است که نقش مهمی در سیاست گذاری و مدیریت منطقه برعهده دارد. این شرکت در حال حاضر با ظرفیت تولید بیش از 15 میلیون تن کنسانتره و بیش از 10 میلیون تن گندله بزرگترین تولید کننده کشور می باشد و با اجرای پروژه های توسعه و بهینه سازی خطوط شرکت، در افق چشم انداز، مجموع تولیدات سالانه این شرکت به بیش 30 میلیون تن خواهد رسید. این شرکت به منظور توسعه زنجیره ارزش خود با تاسیس شرکت های فولادی سهم خود را در تولید محصولات فولادی نظیر آهن اسفنجی توسعه داده است و در آینده نه چندان دور با تولید اسلب نازک و مقاطع فولادی این زنجیره را تکمیل خواهد نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید