243958

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق:

نمایشگاه اینوتکس نمادی از ارتباط صنعت، معدن و فناوری است

دنیای معدن: مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ـ بافق در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس ۲۰۲۳) حضور یافت.

به گزارش دنیای معدن به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه (اینوتکس ۲۰۲۳) حضور یافت.

مجتبی حمیدیان با اشاره به این مطلب که نمایشگاه اینوتکس نمادی از ارتباط صنعت و معدن و فناوری است، گفت: یکی از نهادهایی که تلاش کرده این فاصله را کم‌کند، پارک فناوری پردیس بوده که به عنوان یک از مجموعه‌های پیش قدم در این عرصه گام برداشته است که استقرار برخی از صنایع در این پارک نشانه همت این مجموعه در ارتباط صنعت ومعدن و فناوری بوده است. وی از حضور مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با آخرین دستاوردهای خود در حوزه نوآوری و فناوری معدن و صنایع معدنی در این نمایشگاه که مورد استقبال خوب بازدید کنندگان قرار گرفت خبر داد.

گفتنی است نمایشگاه اینوتکس، یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله در پارک فناوری پردیس تهران و با حضور کارآفرینان و صاحب نظران حوزه اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید