239836

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان در بازدید از گل‌گهر:

اقدامات ارزشمند گل‌گهر در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است

دنیای معدن: رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادستان کرمان و معاونین دادگستری استان و جمعی از مدیران ارشد حوزه قضایی از منطقه بزرگ معدنی و صنعتی گل‌گهر بازدید و با مدیر عامل و مدیران ارشد این شرکت دیدار کرد.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل گل‌گهر در این دیدار گفت: آرامش مدیران اقتصادی از این بابت مهم است که می‌توانند به مسائل اصلی و وظایف اقتصادی خود بپردازند.

مهندس ایمان عتیقی افزود: حفظ تولید و تامین مواد فولادی کشور وظیفه‌ای است که امروز نظام برعهده مدیران اقتصادی این منطقه گذاشته است.

رییس کل دادگستری استان کرمان هم در این بازدید گفت: وقتی در مراکز صنعتی و معدنی استان و کشور قرار می‌گیریم و تلاش ها و زحمات فرزندان این نظام و کشور را می‌بینیم به این نتیجه می رسیم که فرصت تولید در کشور فراهم است و جای انتظارست که با همت این عزیزان اتفاقات بزرگی در کشور و استان بیفتد.

وی با تشکر از مدیرعامل گل‌گهر ادامه داد: جناب آقای عتیقی یک جوان بااستعداد، پرانرژی، متخصص و باانگیزه است که مجموعه بزرگی را در استان و کشور اداره می‌کند و امروز دیدیم که چه کارهای بزرگ و ارزشمندی در این منطقه در حال انجام است که قابل تقدیر می‌باشد.

وی تاکید کرد: بایستی این ظرفیت‌ها و ذخایر را روز به روز شکوفاتر کرد و از آن‌ها استفاده صحیح و بهینه‌ای داشته باشیم که این خود شکرگزاری نعمت و خدمت به مردم است که در این مجموعه به خوبی دارد انجام می شود.‌

 

 

دیدگاهتان را بنویسید