233779

به مناسبت هفته میراث فرهنگی و به پاس فعالیت های شرکت در عرصه میراث فرهنگی ، مرمت و نگهداری آثار باستانی استان صورت پذیرفت؛

تجلیل استاندار ، دادستان و مدیر کل میراث فرهنگی استان از شرکت گهرزمین

دنیای معدن: صبح امروز سه شنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۱، محمدمهدی فداکار استاندار با همراهی دادخدا سالاری دادستان کرمان ، فریدون فعالی مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان و هیات همراه به پاس فعالیت ها و تلاش های مجدانه شرکت سنگ آهن گهرزمین در زمینه حفظ، مرمت و نگهداری آثار باستانی دیار کریمان از این شرکت تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

 

به گزارش دنیای معدن، در این مراسم دکتر محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین به نمایندگی از این شرکت لوح سپاس را دریافت نمودند.

 

IMG-20220524-WA0014

شایان ذکر است شرکت گهرزمین در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز ۱۴۰۱ و مرمت و بازسازی قلعه تاریخی منوجان که هم اکنون در حال انجام است را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. همچنین چندی پیش نیز قراردادی فی مابین شرکت گهرزمین ، اداره کل میراث فرهنگی استان و شهرداری سیرجان در خصوص مرمت و نگهداری اثر بی بدیل بادگیر چپقی سیرجان منعقد شد که به زودی اخبار امیدوار کننده ای به اطلاع مخاطبان گرانقدر خواهد رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید