243775

‌سرمایه‌گذار‌ی ۱۵ میلیون دلاری چینی‌ها در زنجان برای تولید ماشین‌آلات ‌معدنی

‌دنیای معدن: سرمایه‌گذاران چینی در فاز نخست با ۱۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در استان زنجان، ماشین‌آلات ‌حوزه معدنی از قبیل بیل مکانیکی، لودر و لیفتراک تولید خواهند کرد.

به گزارش دنیای معدن، جلسه مشترک سرمایه‌گذاران چینی با رئیس، هیئت رئیسه و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان در محل اتاق برگزار شد.

در این جلسه سرمایه‌گذاران چینی نیز با اعلام رضایت و علاقه‌مندی به همکاری با اتاق بازرگانی زنجان بر لزوم تسریع در انجام امور و همچنین کمک اتاق بازرگانی زنجان در آشنایی با قوانین حوزه سرمایه‌گذاری و کار و تجارت در ایران تأکید کردند.

‌سرمایه‌گذاران چینی در فاز نخست با 15 میلیون دلار سرمایه‌گذاری در استان زنجان، ماشین‌آلات حوزه معدنی از قبیل بیل مکانیکی، لودر و لیفتراک تولید خواهند کرد.

صمد یوسفی اصل رئیس اتاق بازرگانی زنجان در این جلسه با تأکید بر اینکه اتاق بازرگانی در کنار سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی خواهد بود، اظهار داشت: در همین راستا مشکلات سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف از سوی اتاق مجدانه پیگیری خواهد شد.

 وی با اعلام آمادگی 100 درصدی اتاق بازرگانی زنجان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سرمایه‌گذاران در استان، تصریح کرد: با حضور دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان، مباحث و موضوعات مرتبط با بخش خارجی سرمایه‌‌گذاران از امور کنسولی و دیگر موارد نیز با همکاری مشترک اتاق زنجان پیگیری می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه در استان زنجان همه مسئولان پای کار بوده و حمایت از سرمایه گذار به صورت جدی در دستور کار مدیریت استان و اتاق بازرگانی زنجان است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد سرمایه‌گذاری‌ها در کشور رو به افزایش بوده و سرمایه‌گذاران خارجی کشورهای ترکیه، کشورهای عربی و دیگر کشورها برای حضور در کشور اعلام آمادگی کردند و اتاق بازرگانی زنجان با همکاری دفتر وزارت خارجه زمینه و همچنین تسهیل امور در حوزه سرمایه‌گذاری و حضور تجار و سرمایه‌گذاران خارجی را پیگیری خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری از اولویت‌های کشور شده و اتاق بازرگانی زنجان نیز در این زمینه تمام امور و همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد، ابراز کرد: رویکرد استان نیز حمایتی بوده و برداشتن موانع حوزه سرمایه‌گذاری پیگیری می‌شود و اتاق زنجان نیز در همه بخش‌ها پیگیر حل مشکلات سرمایه‌گذاران خواهد بود.

یوسفی اصل با اعلام اینکه به همه سرمایه‌گذاران اعلام می‌کنیم مشکلات و موارد احتمالی به جد از سوی اتاق و مسئولان استان پیگیری و حل می‌شود، ابراز کرد: در بخش‌های مختلف اتاق زنجان برنامه‌ریزی لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاری را صورت خواهد داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید