238913

تسهیلات ۱۲ درصد برای خرید انواع ماشین آلات به معدن کاران اعطا می شود

دنیای معدن- رئیس اداره صمت بروجرد گفت: برای خرید انواع ماشین آلات معدنی تولید داخل تسهیلات ۱۲ درصد به معدن کاران اعطا می شود.

به گزارش دنیای معدن، محمد اصل مرز ، اظهار کرد: صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با همکاری معاونت معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت و همچنین ایمیدرو برای خرید انواع ماشین آلات معدنی تولید داخل از جمله بیل مکانیکی، بلدوزر و تراک تسهیلات ۱۲ درصد به معدن کاران اعطا می کند.

وی تصریح کرد: این ماشین آلات ساخت کارخانجات هپکو بوده و بین ۵ تا ۱۲ ماه پس از عقد قرارداد به متقاضیان تحویل خواهد شد.

رئیس اداره صمت بروجرد خاطرنشان کرد: معدن کاران می توانند برای ثبت نام و استفاده از این تسهیلات به سایت صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی به نشانی www.iranmico.com مراجعه کنند.

اصل مرز اضافه کرد: فروش انواع لودر، بیل مکانیکی، بولدوزر و تراک محصول هپکو با تسهیلات ۴ ساله سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز فروش محصولات شرکت هپکو با تسهیلات ویژه که برای اولین بار اتفاق می افتد، خبر داد؛ ۸۰ درصد قیمت محصولات از طریقه تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

وی بیان کرد: با هدف حمایت از تولید داخل، برای اولین بار ۶۰۰ دستگاه انواع محصولات شرکت هپکو با ۸۰ درصد تسهیلات بانکی به فروش می رسد. مدت بازپرداخت تسهیلات چهارساله با شش ماه تنفس و سود ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است و ۸۰ درصد قیمت محصول از طریق تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

رئیس اداره صمت بروجرد ادامه داد: چنین شرایطی جهت خرید برای نخستین بار اجرا می شود و هدف از این بسته تشویقی تحقق دستور رئیس جمهور در حمایت از شرکت هپکو و کمک به فعالان حوزه معدن است. بهره برداران معادن کوچک و متوسط و واحدهای فرآوری می توانند از امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) با مراجعه به سامانه صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، جهت خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

اصل مرز عنوان کرد: سه مدل بیل مکانیکی، سه مدل لودر (چرخ لاستیکی)، یک مدل بولدوزر و دو مدل تراک از جمله محصولات شرکت هپکو است که مشمول خرید تسهیلاتی قرار دارند.

وی اظهار کرد: وزارت صمت از تمام ظرفیت خود در جهت حمایت از تولید داخل استفاده می کند. ضمن اینکه در اجرای این سیاست اصولی طرح های دیگری نیز در دست انجام است که به زودی اعلام خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید