230223

در بازدید از نمایشگاه معدن و صنایع وابسته مطرح شد

فعالان و کارآفرینان حوزه معدن در سیستان و بلوچستان حمایت می شوند

دنیای معدن- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا با استفاده از ابزار و امکاناتی که در شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت متبوع در استان دارد، از فعالان و کارآفرینان حوزه معدن و صنایع وابسته به آن حمایت کند.

به گزارش دنیای معدن حامد آرامش روز جمعه در بازدید از نمایشگاه معدن و صنایع وابسته در زاهدان اظهارداشت: سیستان و بلوچستان از نظر تنوع معادن در زمره ی استان های غنی کشور قرار دارد و می توان با ترغیب سرمایه گذاران برای ورود به این حوزه، زمینه رونق اشتغال و توسعه کارآفرینی را فراهم ساخت.

وی با اشاره به حضور شرکت های وابسته به مجموعه وزارت مردم در حوزه معادن سیستان و بلوچستان، افزود: هم اینک مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) از طریق هلدینگ های خود در حوزه معادن، در نقاط مختلف استان عملیات اکتشاف معادن را بر عهده دارد .

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بخش معدن یکی از ظرفیت های پرکشش برای اشتغالزایی است که در صورت توجه به آن می توان شاهد جهش مثبت حوزه اشتغال استان بخصوص برای بومیان منطقه باشیم.

وی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان با داشتن جوانترین جمعیت در میان استان های کشور، نیازمند فراهم کردن شغل برای این قشر جوان است که بهره گیری از ظرفیت معادن، یکی از راهکارهای مهم در ایجاد اشتغال پایدار برای آنان به شمار می رود.

 

دیدگاهتان را بنویسید