230042

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت سیستان و بلوچستان:

زاهدان میزبان نمایشگاه بین المللی معدن خواهد بود

دنیای معدن- معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: زاهدان میزبان نمایشگاه بین المللی معدن خواهد بود و مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بین المللی فردا /سه شنبه/ ساعت ۱۷ برگزار می شود.

به گزارش دنیای معدن، محمودرضا رحمتیان روز دوشنبه در گفت وگویی اظهارداشت: نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی فرصتی است برای شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی این استان که با هدف جذب سرمایه گذاری مشترک و توسعه بازار برای صنایع معدنی بوده تا در آینده تبدیل به قطب معدنی کشور شود.

وی با اشاره به اهمیت معادن افزود: معدن و فعالیت های معدنی از مهمترین بخش ها و ظرفیت های سیستان و بلوچستان به شمار می رود که باید به آن توجه ویژه شود.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: آخرین دستاوردهای پژوهشی، صنعتی و تجاری در زمینه های مختلف معدن و صنایع معدنی با حضور شرکت های عظیم صنعتی و معدنی داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی در این نمایشگاه ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه دهمین کنفرانس معدن با حضور فعالان و کارشناسان این بخش در محل دانشگاه زاهدان برگزار می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید