226416

تامین ماشین آلات معدنی در دستور کار وزارت صمت

دنیای معدن: معاون وزیر در امور معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر امروز خود به استان هرمزگان گفت: مهمترین نکته برای معادن استان، تامین ماشین آلات معدنی است.

به گزارش دنیای معدن؛ رضا محتشمی پور پیش از ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از معدن رضوان اظهار کرد: مهمترین نکته در این سفر، تامین ماشین آلات معدنی است که در دستور پیگیری قرار می گیرد.

وی ضمن اشاره به پیگیری جهت رفع موانع پیش روی معادن افزود: محدودیت هایی برای تامین ماشین آلات معدنی در کشور وجود دارد که این محدودیت ها به تولید معادن لطمه می زند.

معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت بیان داشت: پس از زلزله ۲۳ آبان ماه، معدن رضوان و کارخانه کنسانتره این معدن با خسارات زیادی مواجه شد که مشکلات عدیده ای برای این معدن و کارخانه بوجود آمد.

محتشمی پور در ادامه ضمن اشاره به فعالیت مجدد معدن و پیگیری رفع مشکلات بوجود آمده در کارخانه کنسانتره رضوان ، اعلام کرد: پیش بینی جهت افتتاح این کارخانه در ایام الله دهه فجر در دستور کار قرار گرفته است .

معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت خاطرنشان کرد : تمام تلاش برای جبران خسارت زلزله اخیر و پیگیری مسائل خرد موجود در معدن رضوان و مشکلات تامین ماشین آلات معدنی کلیه معادن و همچنین راه اندازی کارخانه کنسانتره آهن در دستور کار وزارت قرار گرفته است که قطعا با راه اندازی این کارخانه فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال در حوزه صنعت استان و کشور رقم خواهد خورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید