224314

رعیتی فرد در هپکو مطرح کرد

لزوم توجه ویژه مدیران هپکو به بازاریابی / دولت برای ممانعت از واردات تولیدات داخلی برنامه دارد

دنیای معدن: علی حسین رعیتی فرد، معاون روابط کار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی صبح امروز در حاشیه بازدید از شرکت هپکو به خبرنگاران گفت: با توجه به تغییر سهامدار و سهامدار شدن سازمان تامین اجتماعی در هپکو با دستور آیت الله رئیسی و گشایش اعتبار صورت گرفته برای مجموعه و کارت بازرگانی، اتفاقات خوبی در این شرکت رقم خورده و می توان آینده خوب و روشنی را برای این صنعت پیش بینی کرد.

 

 

به گزارش دنیای معدن، رعیتی فرد بیان کرد: امیدواریم چرخ هپکو پررونقل تر بچرخد و مشکلات و دغدغه کارگران حل شود. این شرکت با توان متخصصان و ظرفیت هایی که دارد می تواند با تولیدات خود نیاز های موجود در حوزه ماشین آلات معدنی و راهسازی را برآورده کند.

 

معاون روابط کار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: از اصحاب تولید و نیازمندان به محصولات تولیدی این شرکت تقاضا داریم حمایت ویژه ای از تولید محصول ایرانی داشته باشند تا این کارخانه و دیگر صنایع استان رونق تولید داشته باشند. امید است با اتفاقاتی که رقم خورده هپکو همانند قبل پررونق بتواند ادامه دهد و معوقات و مشکلات کارگری این شرکت نیز حل شود.

 

وی اضافه کرد: هپکو در حال حاضر با ظرفیت پایین فعالیت دارد و امید است با گشایش هایی که در حال انجام است ظرفیت تولید شرکت نیز افزایش یابد.

 

رعیتی فرد ادامه داد: مدیران این صنعت نیز باید بازاریابی و برنامه ریزی خوبی برای دریافت سفارش داشته باشند. دولت نیز در برنامه دارد که از واردات کالا های مشابه تولید داخل جلوگیری کند و مردم و متقاضیان نیز باید از تولیدات داخل حمایت کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید