215296

رونمایی از ماشین آلات جدید معدنی در بیجار

دنیای معدن - در مراسمی از ماشین آلات جدید معدنی یکی از شرکت های معادن بیجار به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان رونمایی شد.

به گزارش دنیای معدن، نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در آئین رونمایی از این ماشین آلان گفت: با توجه به طرح توسعه فاز دوم کنسانتره این معدن این ماشین آلات نیاز اولیه در پیشبرد اهداف است.
علیرضا زندیان افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) نامگذاری شده است، داشته اند و در بودجه ۱۴۰۰، ۳۰ هزار میلیارد تومان برای زنجیره فولاد در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: در این واحد معدنی تولید کنسانتره ۳۰۰ هزار تن کنسانتره تولید می شود که با توجه به طرح توسعه ۵۰۰ هزار تن نیز افزایش خواهد یافتو در مجموع به ۸۰۰ هزار تن افزایش خواهد یافت.
نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی به گردش مالی ۹۰۰ میلیارد تومانی فولاد در کشور اشاره کرد و ادامه داد: این حجم از گردش مالی فولاد در شهرستان بیجار و بخش کرانی شهرستان با توجه به پتانسیل های زیاد تولید فولاد می تواند اشتغال گسترده و آبادانی را در منطقه به دنبال داشته باشد.
در ادامه جلسه ای نیز که با حضور مسئولین شهرستان و مدیران معادن شهرستان برگزار شد عملکرد معادن در آبادانی منطقه و شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید