247396

بورس در چنگال رکود / ارزش معاملات سهام به کف چسبید!

دنیای معدن: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر 4.4 درصد کاهش یافت. بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود. میانگین ارزش معاملات خرد 4 درصد کاهش یافت و به کف کانال 4 همتی رسید.

به گزارش دنیای معدن، در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام تا رقم 4 هزار و 811 میلیارد تومان افزایش یافت و روز دوشنبه ارزش معاملات خرد تا 4 هزار و 530 میلیارد تومان افت کرد. روز سه‌شنبه این معیار سطح 4 همتی را از دست داد و به 3 هزار و 555 میلیارد تومان کاهش یافت. در آخرین روز معاملاتی هفته نیز ارزش معاملات خرد 5 درصد افت کرد و به 3 هزار و 383 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم تا 25 مرداد ماه است.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 69 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 255 میلیاردی هفته پیشین، افت 4.4 درصدی داشته است.

در نخستین روز هفته، نماد میدکو بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای ذوب، تاپیکو، وپاسار و کرماشا در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات بودند. بیشترین حجم معاملات بازار نیز در روز ابتدایی هفته به نماد دی تعلق داشت. نماد شستا نیز در رتبه دوم قرار داشت.

روز دوشنبه نیز نماد میدکو بیشترین ارزش معاملات را داشت. در این روز پس از میدکو افران در صدر جدول ارزش معاملات بود و نمادهای پارند، خبهمن و وپاسار در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به میدکو، خبهمن، وپاسار، شستا و وتجارت تعلق داشت.

سه‌شنبه نیز فیروزا، افران، کمند و سپر بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. نماد شستا نیز همراه با البرز، کمند، خودرو و افران در صدر جدول حجم معاملات قرار داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای افران، یاقوت، همای، تصمیم و فردا بیشترین ارزش معاملات و نمادهای کمند، شستا، همای، وتجارت و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید