239682

 وضعیت شاخص بورس از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون

دنیای معدن: شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳۵هزار واحد افزایش را طی ۱۷۱روز معاملاتی به ثبت رسانده است.

به گزارش دنیای معدن، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۴۶۳ میلیارد و ۶۸۴ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۹۶۱۵ هزار و ۴۴۸ میلیارد ریال در بیش از ۷۳ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۹۲۳ دفعه طی ۱۷۱ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۸۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۶۱۶ هزار و ۲۶۳ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۷۱ روز، با ۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد افزایش، معادل ۲.۶۰ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۰۲ هزار و ۸۳۰ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۶۸ هزار و ۸۱۷ واحد افزایش، معادل ۱۹.۷۶ درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۴۱۳ هزار و ۱۱۶ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۱ هزار و ۹۴۷ واحد افت در این مدت به رقم یک میلیون و ۵۲ هزار و ۱۶۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۸۸ هزار و ۴۰۳ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۸۳۲ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۱۲ رصد افت و شاخص بازار دوم با ۷.۳۶ درصد رشد همراه شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید