232828

بورس در قله صعود نماند

دنیای معدن: درحالی که شاخص کل بورس بر ساعات میانی معاملات توانسته بود تا یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد افزایش یابد در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و تا رقم یک میلیون و ۲۲ هزار واحد هم کاهش یافت.

به گزارش دنیای معدن، شاخص کل بورس امروز با هزار و ۶۰ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۲۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳ هزار و ۴۸۸ واحد افزایش یافت و رقم ۴۱۵ هزار و ۱۱۵ واحدرا ثبت کرد. در این بازار ۶۰۳ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۱۰۸ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و درمقابل پالایش نفت اصفهان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرا بورس ۵۹ واحد افزایش یافت و در رقم ۲۰ هزار و ۹۷۵ واحد ایستاد. در این بازار ۳۱۲ هزار معامله انجام شد که ۶۷ هزار و ۸۶۹ میلیارد ریال ارزش داشت.

صنعتی مینو، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، نفت ایرانول، و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام

 

 

دیدگاهتان را بنویسید