225602

رشد بورس به لطف فولاد و شستا/ آغاز متعادل برای بازار سهام

دنیای معدن: بازار سهام شنبه را بدون فشار فروش و با رشد شستا و فولاد آغا کرد. شاخص کل در آغاز بازار امروز ۰٫۱۸ درصد مثبت است.

به گزارش دنیای معدن، بازار سهام شنبه را بدون فشار فروش و با رشد شستا و فولاد آغاز کرد. شاخص کل در آغاز بازار امروز ۰٫۱۸ درصد مثبت است و به کانال ۱ میلیون و ۳۴۲ هزار واحد رسیده است.

در حالی که بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل بازار امروز را فولاد، شستا و نوری دارند، دارویی، شیمیایی و یارانه نیز سبزترین گروه ها هستند. شستا، فولاد و بورس در آغاز بازار امروز پرتراکنش ترین ها هستند.

برترین گروه های صنعتی امروز در آغاز بازار مواد غذایی، اداره بازارهای مالی و شیمیایی هستند. همچنین پالایش، کمند و کیان بیشترین ارزش معامله و کمند، وتجارت و وبملت بیشترین حجم معاملات را دارند.

بازار سهام در حالی هفته سوم آذر ماه را با رشد شروع کرده که اکثر کارشناسان برای امروز بازاری متعادل را پیش بینی کرده اند. عده ای نیز به رشد بازار امروز با لیدری گروه خودرویی امیدوارند.

اگر چه هنوز قیمت گذاری دستوری لغو نشده است اما رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار وعده هایی در این خصوص داده، وعده هایی که اگر عملیاتی شود شاهد تحرکات مثبت در بورس خواهیم بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید