252723

نجات ایمپاسکو؛

معدن 5 گل گهر مقام قهرمانی کسب کرد

دنیای معدن: ششمین دوره مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور به میزبانی شرکت ماهان سیرجان با قهرمانی معدن 5 گل گهر (ماهان سیرجان) پایان یافت.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی ایمپاسکو، پرهام خواجه پور مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمپاسکو در مراسم اختتامیه عنوان کرد: با توجه به تفکر تحلیلی که نمونه‌ عالی مدیریتی است و در همه نقاط دنیا بر روی آن تاکید می‌شود، ما با طراحی آیتم‌های جدید در این مسابقات همواره بر روی بهبود مستمر تاکید داریم.

وی افزود: در این بهبود مستمر متوجه شدیم همان گونه در برخی مسائل تیم‌ها بسیار قوی عمل می‌کنند، در بعضی موارد هم دارای ضعف هستیم که باید تقویت شود و در بعضی موارد هم باید به سمت روش‌های نوین حرکت کنیم.

خواجه پور تاکید کرد: در این مسابقات هدف ما بهبود مستمر بر اساس نگاه تحلیلی است و باید بتوانیم علاوه بر آموزش، به نتایج دلخواه خودمان بر مبنای نگاه تحلیلی دست پیدا کنیم.

در مراسم اختتامیه این مسابقات به ترتیب تیم‌های ماهان ب، مجتمع پتاس خور و بیابانک و تیم مجتمع فروکروم جغتای مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است ششمین دوره مسابقات امداد و نجات شرکت‌های تابعه ایمپاسکو طی سه روز از 10 تا 12 اردیبهشت ماه در شهر سیرجان و با حضور ۲۹ تیم از ۱۴ استان کشور با رویکرد علمی – آموزشی و تقویت توانمندی واحدهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید