252014

فرماندار رشتخوار

شرکت‌های معدنی و وزارت راه زیر بار مسئولیت باند دوم رشتخوار نمی‌روند

دنیای معدن: علیرغم پیگیری‌ها، اما شرکت‌های معدنی ایمیدرو و وزارت راه و شهرسازی زیر بار مسئولیت پروژه باند دوم محور رشتخوار نمی‌روند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار رشتخوار  در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی شهرستان گفت: پروژه نیمه‌تمام سایت اداری رشتخوار بعد از ۱۶ سال در دولت سیزدهم فعال شده است.

حسین باهوش افزود: پیگیری و تلاش‌های صورت گرفته سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه سایت اداری اعتبار اختصاص داده شد.

فرماندار رشتخوار گفت: در شهرستان رشتخوار هم‌افزایی خوبی در بین دستگاه‌ها و مسئولین اجرایی وجود دارد و بدون هیچ مشکلی شهرستان مدیریت می‌شود.

وی افزود: مهمترین مطالباتی که در شهرستان رشتخوار وجود دارد در حوزه راه‌های مواصلاتی، آب‌رسانی و آسیب‌های اجتماعی است که نیاز به بررسی و پیگیری جدی دارد.

فرماندار رشتخوار گفت: ما باید منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال که مزین به «جهش تولید با مشارکت مردم» است را در شهرستان نهادینه کنیم و از این شعار و ظرفیت‌های موجود در راستای خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی همچنین در خصوص وضعیت راه‌های این شهرستان گفت: یکی از دغدغه‌های اساسی ما در حوزه محور‌های مواصلاتی، محور اصلی رشتخوار به تربت‌حیدریه است.

باهوش افزود: به اندازه‌ای که برای حوزه راه‌ها مکاتبه و پیگیری شده برای هیچ مسئله دیگری این اتفاق نیفتاده است، بیشترین مطالبات مردمی در حوزه راه‌هاست و لازم است این موضوع از طریق مسئولان استانی و کشوری و همچنین نماینده منتخب مردم به صورت جدی پیگیری شود.

وی گفت:طرح  باند دوم محور تربت حیدریه، رشتخوار و خواف از ۱۰ قطعه چند کیلومتری تشکیل شده است که ۵ کیلومتر از قطعه دهم آن سال قبل افتتاح شده و باقی آن به دلیل مشکلات اعتباری هنوز آسفالت نشده است.

حسین باهوش با اشاره به اینکه قطعه ۹ این طرح شروع شده، اما به دلیل کمبود اعتبار پیشرفت خوبی نداشته است، افزود: مشکل اصلی که در پروژه باند دوم محور رشتخوار وجود دارد بحث مشارکتی بودن آن است و این موضوع باعث شده که شرکت‌های معدنی ایمیدرو و وزارت راه و شهرسازی زیر بار مسئولیت احداث این پروژه نروند.

دیدگاهتان را بنویسید