251832

مزایده محدوده‌های اکتشافی دارای گواهی کشف و پروانه بهره برداری معادن در خراسان جنوبی

دنیای معدن: محدوده‌های اکتشافی دارای گواهی کشف و پروانه بهره برداری معادن در خراسان جنوبی به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش دنیای معدن، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در نظر دارد مزایده‌ی یک مرحله‌ای محدوده‌های معدنی به شماره فراخوان ۰۰۳ و ۵۰۰۲۰۰۰۱۵۸۰۰۰۰۰۴ و دارای گواهی کشف و پروانه بهره برداری در سامانه تدارکات را برگزار کند.

متقاضیان میتوانند از امروز تا ساعت ۱۹ روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به پیشنهاد قیمت در سامانه الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام کنند.

متقاضیان ضمن دریافت و مطالعه دقیق شرایط مزایده در سامانه ستاد طبق جدول ذیل و اخذ گواهی صلاحیت فنی و مالی مطابق با آخرین شرایط اعلامی وزارت متبوع نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور و تهیه گواهی امضای الکترونیکی (توکن) از دفاتر منتخب پیشخوان دولت، اقدام، و در مزایده به صورت الکترونیکی از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت شرکت کنند.

 

همچنین به استناد آیین نامه تضمین مصوب ۱۳۹۴، ضمانت نامه فرآیند ارجاع کار بایستی دارای اعتبار حداقل ۳ ماهه با ۳ ماه قابلیت تمدید باشد؛ بنابراین تمامی بانک‌های صادر کننده ضمانت نامه فرآیند ارجاع کار و متقاضیان شرکت در مزایده باید نسبت به رعایت موضوع اقدام کنند.

 

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌توانند با شماره ۴۱۹۳۴-۲۱ پشتیبانی سامانه ستاد تماس بگیرند و صرفا برای اطلاع و مشاهده اطلاعات مزایده از امروز به آدرس sapp.ir ٫ skimto۹۷ در پیام رسان سروش، eitaa.com ٫ skimto۹۷ در پیام رسان ایتا و khs.mimt.gov.ir پورتال اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی مراجعه کنند.

 

متقاضیان باید پس از تکمیل اطلاعات، تهیه و تکمیل مدارک و اسکن آنها در سامانه ستاد حداکثر تا هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳، پاکت الف ودیعه را به آدرس خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان شهید مطهری، ساختمان شهید مطهری اداره کل صمت استان به کدپستی ۹۷۱۹۶۱۱۱۴۵ ارسال کنند.

 

همچنین نقشه محدوده‌ها در سامانه کاداستر معادن به نشانی www.cadastre.mimt.gov.ir در قسمت نقشه معادن قابل مشاهده است.

 

زمان بازگشایی پاکت‌ها ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۴۰۳٫۲٫۱۸ در محل سالن جلسات ساختمان شهید مطهری اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی است.

 

به پیشنهادات خارج از سامانه در زمان بازگشایی نیز ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضیان شرکت در مزایده فقط تا ۱۴۰۳٫۱٫۲۶ امکان دریافت اسناد مزایده از سامانه را خواهند داشت.

در صورت عدم دریافت (دانلود) اسناد مزایده از سامانه ستاد تا تاریخ فوق، امکان ارائه پیشنهاد قیمت وجود نخواهد داشت.

 

متقاضیان باید تمامی مدارک مورد نیاز ب شرکت در مزایده را با امضاء الکترونیک و تنها از طریق سامانه ستاد بارگذاری و ارسال کنند و فقط پاکت الف بصورت فیزیکی ارسال شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید