251803

نشست مدیران ارشد ایریتک با ایمینو

دنیای معدن: مدیران ارشد شرکت ایریتک به همراه مدیران عامل شرکت مهندسی بیتا طرح، دکتر احمدی و شرکت ایکا ساخت، مهندس میناسیان با مدیرعامل مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو)دکتر وفایی فرد دیدارکردند.

به گزارش دنیای معدن، نشست مشترک مدیرعامل مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران با مدیران ارشد و مدیران عامل شرکت های تابعه ایریتک، با موضوع بررسی چالش‌ها و نیازهای فناورانه این شرکت برگزار شد.

این نشست در راستای شناسایی و احصای نیازها و عارضه‌یابی معدن و صنایع معدنی برگزار و بر استفاده از ایده‌های نو و استارتاپ‌ها در این چرخه تاکید شد.

دکتر وفایی فرد، پس از معرفی شرکت ایمینو و طرح ها و برنامه های آن، با تاکید در حوزه های زیست بوم، بومی سازی، نوآوری و فناوری به گفت و گو با مدیران شرکت ایریتک پرداخت و در ادامه سولات پیش آمده را پاسخ دادند.

همچنین در ادامه دکتر کرمانشاه، مشاور مدیرعامل ایریتک در خصوص استفاده از ظرفیت سازمانهای پلت فرمی در قالب همکاری با مرکز ایمینو تاکید کردند.

در این نشست مقرر شد شرکت ایریتک با توجه به نیاز های موجود صنعت همکاری بیشتری را به صورت اجرایی و عملیاتی با مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران داشته باشد.

همچنین این شرکت تمایل دارد با نقش تسهیلگری ایمینو در زمینه طرح‌های نوآورانه و فناورانه معدن و صنایع معدنی و با ورود استارتاپ‌ها به مجموعه در جهت معدن‌کاری هوشمند گام بردارد.

imno-5

دیدگاهتان را بنویسید