251677

مدیر مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان:

در راستای مسئولیت‌های اجتماعی به منطقه سیل‌زده دشتیاری کمک رسانی کردیم

دنیای معدن: مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان از کمک رسانی به مردم سیل‌زده دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این مجتمع خبر داد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان، مصطفی مولوی مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی، با تولیت مجتمع و کمک و همیاری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، آب شرب به مناطق سیل زده بلوچستان ارسال کردیم.

وی توضیح داد: در این راستا بیش از ۴ هزار بطری آب معدنی اهدایی از سوی مجتمع به مردم سیل زده مناطق محروم و روستایی استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مولوی تصریح کرد: با توجه به خسارات وارد شده از طریق سیل، مردم صبور این خطه نیازمند کمک بیشتری هستند و مقتضی است هر فرد از جایگاه انسانی خود به هر نحو  برای کمک به سیل زدگان جنوب استان گامی بردارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط زندگی در مناطق سیل زده بلوچستان زندگی را برای هموطنانمان بسیار سخت نموده و شایسته است در اقدامی خداپسندانه با شکل گیری نهادهای مردمی و جهادی، با کمک‌های مادی و معنوی به یاری آنها بشتابیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید