249940

در نمایشگاه پدافند غیرعامل رونمایی شد؛

دستاوردهای ایمپاسکو در زمینه پدافند غیرعامل و بومی سازی تجهیزات

دنیای معدن: رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در بازدید از غرفه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل از دستاوردهای شرکت در زمینه بومی سازی تجهیزات بازدید کرد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی ایمپاسکو، سردار غلامرضا جلالی در بازدید از غرفه ایمیدرو و ایمپاسکو در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل از توانمندی‌ها و اقدامات موثر دو مجموعه در مباحث بومی سازی و پدافند غیرعامل تقدیر کرد.

در این نمایشگاه که به منظور حمایت از محصولات بومی استراتژیک، توسعه بازار محصولات این حوزه و معرفی این محصولات به شرکت‌های بزرگ برگزار شد، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از برخی دستاوردهای خود در زمینه بومی سازی تجهیزات تحریمی که واردات آنها امکان پذیر نیست، رونمایی کرد.

عباس جعفری مدیر پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران طی بازدید سردار جلالی از غرفه در توضیح یکی از این دستاوردها عنوان کرد: بومی سازی فرآیند بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی برای نخستین بار در ایران توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در حال انجام است.

وی تاکید کرد: نتایج این فرآیند تاکنون پیاده سازی شده و از موادی که طی این فرآیند تولید می‌شود می‌توان برای ساخت دوباره لاستیک استفاده کرد.

گفتنی است هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی محصولات، خدمات و توانمندی‌های داخلی کشور به مسئولین، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور به منظور مصون‌سازی، امن‌سازی، کاهش آسیب‌پذیری و ارتقای آمادگی زیرساخت‌ها با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید