249423

عباسپور نشست کمیسیون صنایع و معادن را تشریح کرد:

بررسی ۵ سوال از وزیر صمت/خودروهای فرسوده و مشکلات معادن محور سوالات

دنیای معدن: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی ۵ فقره سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، روح اله عباس پور در گفت‌وگویی در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در این جلسه سوالات نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوال آقای خانی  درباره توقف عملیات معدنی در حوزه انتخابیه‌اش بود که مقرر شد تصمیمات لازم در این زمینه اخذ شود.

وی اضافه کرد: سوال آقای بیگی‌نژاد درباره جمع‌آوری خودروهای فرسوده بود که مقرر شد جلسه‌ای برای این موضوع در وزارتخانه برگزار و زمانبندی لازم برای اجرای آن تعیین تکلیف شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: سوال آقای علیزاده درباره هوشمندسازی معادن در حوزه انتخابیه‌اش بود که مقرر شد این موضوعات مورد بررسی قرار گیرد، سوال آقای دهقانی درباره مشکلات معادن بودد که مقرر شد این موضوع با برگزاری جلسه‌ای تعیین تکلیف شود.

کلنگ زنی کارخانه پروفیل آلومینیوم الیگودرز

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی سوال خدابخشی نماینده الیگودرز، گفت: مقرر شد ظرف یک ماه آینده وزیر در الیگودرز حاضر و نسبت به کلنگ زنی کارخانه پروفیل آلومینیوم الیگودرز اقدام کند.همچنین مقرر شد  کارخانه کاغذ از سنگ  الیگودرز  هر چه سریعتر راه اندازی و احداث کارخانه تولید  شمش منیزیم الیگودرز نیز در دستور کار قرار گیرد. تسریع در احداث جاده معادن  بادباد نیز مورد تاکید وزیر قرار گرفت ./

 

دیدگاهتان را بنویسید