246871

در سومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی؛

ایمپاسکو نشان عالی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی دریافت کرد

دنیای معدن: در آیین اختتامیه «سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» به پاس توجه، تاکید، برنامه‌ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی توسط روابط عمومی ایمپاسکو، نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرفته به مرتضوی مدیر روابط عمومی شرکت اهدا شد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی ایمپاسکو، هوشمند سفیدی دبیر جشنواره با اشاره به اینکه عصر جدید را برخی “عصر روابط عمومی” و برخی دیگر “عصر مسئولیت اجتماعی” می‌دانند، درباره اهمیت این دو گفت: از یک طرف امروزه با توجه به اهمیت و کارکردهای ارتباطی، نمی توان جامعه، سازمان و یا شرکتی را بی نیاز از روابط عمومی تصور کرد از سوی دیگر نمی‌توان نسبت به تعهد و مسئولیت نهادهای تجاری، اقتصادی و سیاسی، نسبت به جامعه اغماض کرد، لذا جامعه امروز هم به روابط عمومی نیاز جدی دارد و هم به مسئولیت اجتماعی.

در آیین اختتامیه «سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» به پاس توجه، تاکید، برنامه‌ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی توسط روابط عمومی ایمپاسکو، نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرفته به مرتضوی مدیر روابط عمومی شرکت اهدا شد.

 هوشمند سفیدی دبیر جشنواره با اشاره به اینکه عصر جدید را برخی “عصر روابط عمومی” و برخی دیگر “عصر مسئولیت اجتماعی” می‌دانند، درباره اهمیت این دو گفت: از یک طرف امروزه با توجه به اهمیت و کارکردهای ارتباطی، نمی توان جامعه، سازمان و یا شرکتی را بی نیاز از روابط عمومی تصور کرد از سوی دیگر نمی‌توان نسبت به تعهد و مسئولیت نهادهای تجاری، اقتصادی و سیاسی، نسبت به جامعه اغماض کرد، لذا جامعه امروز هم به روابط عمومی نیاز جدی دارد و هم به مسئولیت اجتماعی.

سکینه پاد، مشاور و دستیار رئیس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی نیز در بخشی از این مراسم طی سخنانی گفت: امروز روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، هر دو به شخصیت واقعی شهروندی تبدیل شده‌اند، روابط عمومی هم حقوق دارد و هم تکلیف.

علی دارابی، قام مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در سخنان خود در مراسم اختتامیه به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها و مسئولیت اجتماعی آنها اشاره کرد و افزود: فناوری‌‌های نوین بر سبک زندگی، حتی نوع تفکر و نگرش به جهان هستی تأثیرگذار شده است. ما از روابط عمومی‌‌های اولیه با کار ویژه‌هایی که برای اطلاع‌رسانی، پل ارتباطی، انجام تبلیغات، تسهیل دسترسی مردم به مسئولان بوده است سالیان زیادی فاصله گرفته‌‌ایم.

او ادامه داد: البته بیان این سخن به معنای نادیده انگاشتن فلسفه وجودی روابط عمومی‌‌ها نیست. بلکه تاکید بر توجه به عصر و زمان، تحولات و تغییرات شگفت تکنولوژی و تأثیر آن بر نسل کنونی و مخاطبان و جامعه هدف روابط عمومی‌‌هاست که باید بطور جدی مورد توجه مسئولان روابط عمومی‌‌ها قرار گیرد.

در پایان این مراسم روابط عمومی‌های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی معرفی و از آنها با اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با حضور روابط عمومی سازمان‌های پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد که قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دستیار رئیس جمهور در حوزه حقوق و آزادی‌های اجتماعی میهمانان ویژه آن بودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید