245141

رئیسی: باید به خواست معدن کاران توجه شود

دنیای معدن- رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم روز صنعت و معدن ضمن تبریک ایام و اعیاد قربان و غدیر گفت: روز ملی نماد توجه به صنعت معدن تجارت و بازرگانی است و این امر باید در همه ایام سال مورد توجه قرار بگیرد؛ همه دست اندرکاران باید توجه خاصی به مزیت های نسبی شود و به موانع و آسیب ها پرداخته شود و به خواست معدن کاران توجه شود.

به گزارش دنیای معدن؛ رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم روز صنعت و معدن ضمن تبریک ایام و اعیاد قربان و غدیر گفت: روز ملی نماد توجه به صنعت معدن تجارت و بازرگانی است و این امر باید در همه ایام سال مورد توجه قرار بگیرد؛ همه دست اندرکاران باید توجه خاصی به مزیت های نسبی کنند و به موانع و آسیب ها پرداخته شود و به خواست معدن کاران توجه شود. 

وی افزود: کشور حرکت خوبی را به سمت تولید آغاز کرده است و این حرکت باید با شرکت‌های دانش بنیان انجام شود. 

رئیس ‌جمهور خاطرنشان کرد: نباید به تجلیل از مقام صنعت گران و معدن کاران و فعالان اقتصادی بسنده شود؛ در این دولت عزم جدی برای رفع موانع وجود دارد. 

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در کنار صنعت باید دانشگاه باشد، ادامه داد: روز امد کردن تولید کار را دارای ارزش افزوده می‌کند؛ اگر کار صنعت و دانشگاه کنار هم تولید شود از هم بهره می‌برند و نتیجه آن رشد تولید در کشور می‌شود. 

رئیسی تاکید کرد: گردش مالی برای صنعت کار یک ضرورت است. 

وی با بیان اینکه مساله انرژی بسیار مهم است و در کشور با ناترازی هایی مواجه هستیم ، افزود: بنای ما در دولت این است که درباره این مسائل در دولت بحث کنیم اما در بیرون از آن پیام شما باید امید افرین باشد. 

رئیسی ادامه داد: باید مدیریتی میان وزارت نیرو و وزارت صمت صورت بگیرد. 

رئیس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید هیچ واحد تولیدی متوقف و یا از تولید خود بکاهد بلکه باید مشکلات آنها را حل کرد؛ هیچ مساله ای نیست که در کشور راهکار نداشته باشد و ما راهکار حل مشکلات را در دست بیگانگان دنبال نمی‌کنیم. 

در حال تکمیل است ...

 

 

دیدگاهتان را بنویسید