244240

مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی خبر داد؛

آغاز عملیات حفاری مغزه گیری اکتشافی در محدوده پلی متال درح

دنیای معدن: مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی از آغاز عملیات حفاری مغزه‌گیری در محدوده پلی متال درح با استقرار دستگاه حفاری و انجام سکوسازی های اولیه خبر داد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی مجتمع معدنی خراسان جنوبی، علیرضا جلالیان مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی در این باره گفت: با تسریع فعالیت های اکتشافی در محدوده های معدنی استان خراسان جنوبی و پس از شروع فعالیت های اکتشافی در محدوده های گودکان، آبگرم و جنوب بیشه، عملیات اجرایی حفاری مغزه گیری در محدوده پلی متال درح آغاز شده است.

به گفته جلالیان از ابتدای سال جاری در محدوده های اکتشافی تابعه این مجتمع اعم از تارگت یک هیرد، آهن بیشه، جنوب بیشه، گودکان و آبگرم  بیش از ۳ هزار متر حفاری مغزه گیری صورت گرفته است.

وی همچنین عنوان کرد: محدوده اکتشافی درح با وسعت ۱۷.۶۷ کیلومتر مربع در ۱۴۵ کیلومتری جنوب شرق بیرجند و در شهرستان سربیشه واقع شده است.       

مدیر مجتمع خراسان جنوبی در پایان تاکید کرد: مجتمع معدنی خراسان جنوبی در ۸ محدوده معدنی دارای پروانه اکتشاف است که از این تعداد در حال حاضر در چهار محدوده، فعالیت های اکتشافی توسط پیمانکاران در حال انجام است.

 

دیدگاهتان را بنویسید