243454

آموزش مهارتی مشاغل مورد نیاز معادن در جنوب کرمان

دنیای معدن: معاون معدن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از آغاز نام نویسی برای آموزش های مهارتی مشاغل مورد نیاز معادن در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، محمد مجاز امروز در گفت وگویی در جنوب استان کرمان اظهار کرد: با افزایش صنایع معدنی و گسترش فعالیت معادن در جنوب کرمان، کمبود نیروی ماهر و فنی بیش از هر زمان دیگری در این منطقه احساس می شود، بنابراین با رایزنی های متعدد، شرکت ایمیدرو آموزش و تربیت نیروی کار ماهر و فنی را در جنوب کرمان متقبل شده است.

وی با اشاره به بازدید مسؤول آموزش این شرکت از جنوب کرمان، بیان داشت: در این بازدید از امکانات آموزشی مراکز فنی و حرفه ای جیرفت و کهنوج بازدید شد تا امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای آموزش توسط ایمیدرو فراهم و آموزش مشاغل مورد نیاز آغاز شود.

مجاز با بیان اینکه علاقه مندان به کار در معادن و صنایع معدنی و جوانان جویای کار می توانند برای نام نویسی و شرکت در این دوره های آموزشی به اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مراجعه کنند، تاکید کرد: آموزش ها بلافاصله پس از تدوین مباحث آموزشی و اتمام نام نویسی در مراکز فنی وحرفه ای شهرستان های جیرفت و کهنوج آغاز خواهد شد.

 

  • میلاد آزادی کنگرو ارسالی در پاسخ

    سلام ببخشید مهلت ثبت نام تا کی هست و اینکه،،آموزش از چه تاریخی شروع میشود،،ممنون

دیدگاهتان را بنویسید